liIIebror Skrevet November 24, 2002 Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 mye koster gelebatterier??? og holder det med 3 stk hvis jeg skal ha stooort anlegg i bilen??? Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Virvar Skrevet November 24, 2002 Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 rimeliste gele batteriet jeg vet om er 1699kr exide men husk at det hjelper ikke at du har masse batterier men en for liten dynamo. den må jo både lade dem og levere nok strøm til anlegget og bilen. Siter sier det jeg mener mener det jeg sier si din egen mening eller hold kjeft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet November 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 en kamerat av meg har to batterier og han lader dem opp ca 1 gang i mnd om natta og da holder det med den vanlige dynamoen da... han spiller musikk hele tia.. noen flere som veit om det funker Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Virvar Skrevet November 24, 2002 Rapporter Share Skrevet November 24, 2002 spørs størelsen på annleget det. en seriøs forsterker kan lett dra 60/100 amp eller mer. et optima/maxima batteri er 52 ampertimer somregel. lønner seg å heller ha stor nok dynamo som at bilen ikke stopper. kjederlig hvist du er et stykke hjemifra. har selv måtte bytte til 100 amp dynamo og 95 amp batteri + kondensator grunnet 90 amp strømm forbruk i bilen. Siter sier det jeg mener mener det jeg sier si din egen mening eller hold kjeft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg