aryx Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Jeg selger diverse deler av BMWen til en kamerat av meg. Trenger du en hel delebil kan du se her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=47195 Iallefall, dette er en DTM-potte som jeg mener kostet over 3.000 kr ny. Skal få sjekket ut dette. Den har stått på en BMW 320i e30. Jeg tror kanskje det er en universalpotte, skal prøve å få sjekket opp det også. Den høres veldig godt, nederst er det en film med lyd så dere kan få et visst inntrykk. Selges til høstbydende om jeg får en brukbar pris. Film http://home.no.net/aryx/eksospotte.wmv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 500? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Det er visst en universalpotte som passer til mange biler... 500 kr er notert, hadde nok håpet på litt mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mor di Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Hva skal du ha for hengerfestet med alt? Siter 93 325i Coupe (x)86 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 600,- Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by Rallykongen Hva skal du ha for hengerfestet med alt? 500 kr er vel en grei pris... avtagbart hengerfeste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Da ble hele bilen solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg