Gå til innhold

Richard Burns Rally er ute!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Atle Dreier

Er slikt virkelig akseptert her på forumet? nonono

 

Har ikke du noen gang hatt lyst til å prøve et spill uten å måtte kjøpe det? Som regel inneholder demoer minimalt av hva du faktisk kan se i spillet.

 

Jeg er glad til at jeg valgte å laste det ned enn ved å betale for det. Til dette spillet egner ikke tastatur seg i det hele tatt, noe jeg har fått erfare.

 

Hvorfor skulle ikke warez være akseptert? det finnes så mange bilspill og masse annet kult i statene som vi i Norge ikke kan få tak i på andre måter.

 

PGA warez har jeg spart mangfoldige tusen på spill som har virket lovende, men ikke har holdt mitt mål overhodet.

 

Er ikke helt sikker på dette, men forsøker alikevel. Er det ikke sånn at det er lov å laste ned men ikke dele? :D Så i bunn og grunn, er ikke oss som gjør det gale, er vel heller personen som deler ut som gjør det...? ;)

 

MVH Ken

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit ratt, så lenge det virker. Har vært uheldig selv, og kjenner mange som har vært uheldige med byggekvaliteten på dette rattet, men det er et supert ratt når det virker. Egentlig så er det mest pedalene som er problemet, men det er relativt enkelt å fikse på dem, sånn at de funker bedre, og lenger om gangen. Gjør et søk på 'MOMO pedal fix' på http://www.racesimcentral.com ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Atle Dreier

Greit ratt, så lenge det virker. Har vært uheldig selv, og kjenner mange som har vært uheldige med byggekvaliteten på dette rattet, men det er et supert ratt når det virker. Egentlig så er det mest pedalene som er problemet, men det er relativt enkelt å fikse på dem, sånn at de funker bedre, og lenger om gangen. Gjør et søk på 'MOMO pedal fix' på http://www.racesimcentral.com ;)

 

2 års garanti, så det går nok greit :) Jeg får heller spille litt snilt med det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Atle Dreier

Greit ratt, så lenge det virker. Har vært uheldig selv, og kjenner mange som har vært uheldige med byggekvaliteten på dette rattet, men det er et supert ratt når det virker. Egentlig så er det mest pedalene som er problemet, men det er relativt enkelt å fikse på dem, sånn at de funker bedre, og lenger om gangen. Gjør et søk på 'MOMO pedal fix' på http://www.racesimcentral.com ;)

 

 

Hadde du giddi å pastet hvordan man fikser det her? Måtte ha user der for å søke, såvidt jeg kunne se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Atle Dreier

Er slikt virkelig akseptert her på forumet? nonono

 

Tja....d var d jeg og tenkte på da jeg leste om Street Legal Redline og andre spill som har vært diskutert her. Og siden ingen av moderatorene sier noe på det, kommer det vel bare til å fortsette! Og det skader ikke meg noe...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nismoo

 

Tja....d var d jeg og tenkte på da jeg leste om Street Legal Redline og andre spill som har vært diskutert her. Og siden ingen av moderatorene sier noe på det, kommer det vel bare til å fortsette! Og det skader ikke meg noe...:)

 

Det kunne heller ikke fås tak i på andre måter tror jeg...? ;)

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår