sInnzYk Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 tja, hva synes dere? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsdaniel Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 drit nice mod ;) men en liten ting som jeg synes ser litt merkelig ut.. mener de avlange "hullene" øvert på frontfangern skulle vært litt mer etil høyre .. ser liksom litt rart ut når de er så langt til venstre i forhold til center.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Pen modd, må si det samme om de avlange hullene, skulle fått sentrert dem. Vetikke helt om jeg likte karbonen, og jeg er heller ikke så stor fan av veeeldig lav vindussenk. Men modden var pen :) Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Hehehe morro. bra modd det der holdt faktisk på med samma bilen for en stund siden jeg også. Så da benytter jeg muligheten til og legge ut min også. hehehehe Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 hehe.. populær bil:) Her er mitt versjon iallefall... ...ene lykta er litt skeiv men.. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 SPAM...' Btw. Sinnzyk,.. modden din var dritkul.. fått det til bra nå;) Bakfelgen er kanskje litt flat:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 takker for det :D hmm, ja bakfelgen ser kanskje litt flat ut.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 det øverste bildet: karbonen så ikke helt bra ut mitterste: intercoolern så ikke bra ut nederste: har brukt alle tutorialene på digimods.co.uk, til og me samma bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 mitt verk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by colle mitt verk FET! Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Originally posted by Norsmurf FET! takk takk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg