golfrider Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Hva er dimmen på et org eksosanlegg? 1,8 liter 90 hk.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by golfrider Hva er dimmen på et org eksosanlegg? 1,8 liter 90 hk.. Woohoo. Samme "værstingen" som i cabben min jo! :D Jeg får ihvertfall inn en stor banan i mitt anlegg. Er ikke sikker på hvor stor den er i diameter men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 he he.. Ja en banan er et godt mål, men det passer ikke akkurat å komme i butikken å si at jeg skal ha en overgang fra en simmons bakpotte til en banan;) Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Mener det er 41mm å 1,6\1,8 og 51mm på gti. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by golfrider he he.. Ja en banan er et godt mål, men det passer ikke akkurat å komme i butikken å si at jeg skal ha en overgang fra en simmons bakpotte til en banan;) Ta med den inn da vet du ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Bananen? :rolleyes: Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 42mm er originalt. Ikke lang unna trra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Får skylde på billig skyvelære fra biltema :p Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Hehe.. Den teorien støtter jeg opp under ;) Alt verktøy som selges på biltema som ikke er produsert av biltema er greit nok, mens det som blir produsert av biltema stort sett er klart for huggern før det blir lagt i hyllene for salg. Sorry off-topic ;) Måtte bare advare :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Takk for hjelpen! 42 mm.. Men hva med denne bananen? Hva er diameteren på den? Og skal vi da gå ut ifra EU direktiver eller? He he.. Takk for hjelpen! Monterer i morgen, sammen med ny fanger.. Oppdaterer min bil lenke da.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg