mazdaturbo Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Girkasse til mazda 323 Turbo 4WD (1600) selges.. Kassa er komplett med senterdiff og diff motor.. Kassa er i god stand uten sprekker/ lekasjer Denne girkassa passer alle mazda 323 turbo 4wd 1600 fra 1986-1989 mod.. Selges for 4500,- Har også en god del andre mazda 323 tubo deler liggende... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 trodde du skulle spare denne til mazdaèn ikke ville spinne mere sirkeler jeg....... Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdaturbo Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Joda var det som var planen men har kommet på andre tanker.. Driver og pusser ned bilen nå og skal få på ny lakk.. Så blir det vel salg og kjøp av en annen racer bil tenker jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 hva da da. lakk er da ikke noe gøy kjøpe min. starta 16v motoren i dag igjen. Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg