Volvo-Lars Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Originally posted by Manuell hehe.. greit.. jeg vet hvor du bor.. så du hadde en slik lang blå traktor stående utafor garasjen.. Heheh....Var det deg i baksete? Den blå er pappa sin,den i garasjen er min!! Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Skulle ikke filmen komme i går? Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by Fridjow Skulle ikke filmen komme i går? Ble vel litt for stor fil, så han sender de ut på cd istedet. Om ingen kan hoste den da? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Sende ut? Til alle som vil ha eller?:) Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Vet ikke helt hvordan han hadde tenkt det, tror han tok en tier for å dekke utgifter eller no. Send en pm og spør. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Heheh....Var det deg i baksete? Den blå er pappa sin,den i garasjen er min!! Jess det var meg... var uvant i baksetet, men en fin erfaring.. jeg merka at dere larser var veldig glad i traktorer Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Originally posted by nissan s13 Vet ikke helt hvordan han hadde tenkt det, tror han tok en tier for å dekke utgifter eller no. Send en pm og spør. jeg vil ha film, og altid noen som kan hoste! hvor stor er den? Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet September 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 http://www.getawayinoslo.org/videos...s_show_2004.mpg Hele filmen. men vi trenger en annen server.. Denne er lame! Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet September 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 her kan du laste ned filmen med bra linje h klikk og lagre som ;) Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 hehe. dæven stylte. ser t shorta mi i bakgrunn. var jævlig fett. synd det varte så kort. Rdl fiksa bilen ganske fort liksom! =) ... Må seriøst legge ut klippet fra hjemturen også når vi satt i bagasjen på denna hvite jævel'n. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg