Dokumentar-prosjekt Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Hei! Jeg heter Knut og sammen med et par andre så driver vi å lager dokumentar om bilmiljøet i Bergen. Dokumentaren kommer til å bli vist enten på tv (NRk, Tv Norge/Hordaland eller Tv2). Mulig den også blir sendt på Bergen kino som kortfilm. Vi har ikke fått gjort noe konkret avtale med noen enda, men responsen fra de fleste er positivt, så den kommer til å bli vist. Derfor skal vi filme diverse aktiviteter. En del av aktivitetene skal være litt i skjul for å få med oss virkeligheten. Vi vil også oppfordre til treff og eventuelt litt cruising i løpet av neste uke. Tirsdag hadde passet best for oss. Er det noen sted som går an å møtes i løpet av tirsdagskvelden? Dette er i hvertfall en stor mulighet til å få vist bilen sin og kanskje seg selv på tv, eller den lokale kinoen... Dere stiller vel opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Originally posted by Dokumentar-prosjekt En del av aktivitetene skal være litt i skjul for å få med oss virkeligheten Virkeligheten? Det skjer lite som trengs å skjules.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 bergens fineste bil stiller.. kadett 1200 sport Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokumentar-prosjekt Skrevet August 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Ok! Sjefsavgjørelsen er tatt. Vil gjerne prøve å få til et lite treff på parkeringsanlegget til vestkanten handlesenter førstkommende tirsdag klokken 20:00. Still opp da! Vi møter i passende bil og tar med oss kamera selfølgelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Jeg ber om at alle som tenker på å stille opp er litt kritisk til dette. Jeg for min del kommer ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 kommer heller ikke til å være der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokumentar-prosjekt Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Er det noe å være kritisk til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Hvis en ser hva media tidligere har lagd av reportasjer om bilmiljøer så er jeg og kritiskt til slikt! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by Dokumentar-prosjekt Er det noe å være kritisk til? Pressen har en stygg tendens til å vri små uskyldige samlinger, til "vil fartsfest og fyll!". Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Noen som var med på dette?? Ble det noe av?? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 ja ble det noe av? Jeg vil gjerne høre om hvordan opplegget deres var og hvordan de filmet :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Var vist dårlige greier i følge det eg har lest på Evo og Essokickers. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Burde vel kanskje fått en tilbakemelding fra Knut&co snart!? http://www.evo.no/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=2038 http://www.essokickers.com/cgi-bin/Blah/Blah.pl?b=1,v=display,m=1093801645,s=0 Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by Viking067 Burde vel kanskje fått en tilbakemelding fra Knut&co snart!? http://www.evo.no/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=2038 http://www.essokickers.com/cgi-bin/Blah/Blah.pl?b=1,v=display,m=1093801645,s=0 De er vel opptatt med å redigere opptakene sine :D Hehe.... Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokumentar-prosjekt Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Hei! Jeg vil beklage, men vi valgte å avlyse filmingen den kvelden for det var mye som tydet på dårlig oppmøte. For å si det slik, det var ikke akkurat så stor interesse da vi nevnte det inne på essokickers og bilforumet. Vi satser heller på å komme sterkere tilbake senere. Vi skal se om det går an å få til filming på søndag, men det er ikke så lett pga de fleste av oss er opptatt i helgen. Men, kanskje? Hvis det var noen som møtte opp, så får jeg bare beklage. Håper dere hadde det artig likevell. Mvh Dokumentar teamet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg