bing Skrevet November 22, 2002 Rapporter Share Skrevet November 22, 2002 Vel, om du sitter på jobb så burde du kanskje styre unna denne linken, men egentlig så tror jeg det vil hjelpe arbeidsdagen din til å bli ferdig før du aner det.. dette gjelder da for oss på forumet med utovertiss eller spess. in. jenter :P Enjoy babyhmm? Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 22, 2002 Rapporter Share Skrevet November 22, 2002 Oi... :cool: "Kom og syng en sang, leke gjøv i dagen lang" *synge* Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet November 22, 2002 Rapporter Share Skrevet November 22, 2002 Originally posted by HiiP Oi... :cool: "Kom og syng en sang, leke gjøv i dagen lang" *synge* Vilken radikanal hører du på a..... ???? :) hehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 22, 2002 Rapporter Share Skrevet November 22, 2002 Originally posted by volvofasII Vilken radikanal hører du på a..... ???? :) hehehehe Radio... http://www.shoutcast.com Går i wolf FM akuratt nå. Eller's så sitter man bare å nynner for seg selv.(ikke si det til noen) -> Back to topic! Oi... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet November 22, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2002 syntes det var dårlig respons! :P hehe loppa må ha oversett denne tråden *flire* Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|PsYcHo| Skrevet November 22, 2002 Rapporter Share Skrevet November 22, 2002 ikke noe er så kjipt som og sitte på jobb på en fredag og ikke ha noe og gjøre , og kun vente på at kloka skal bli 3. ikke akn man lytte til radio hær for de det helvettes forsvaret har et forpult dorlig internett tilbud til sine ansatte det kalles fis basis = lurer litt på om det ikke skal være fis baklengs. hælvette jeg vil hjem og ta meg en øl.. Siter <-- Drive as hell before the devil gets you --> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 22, 2002 Rapporter Share Skrevet November 22, 2002 jeg har fri fra skola i dag.. skal på jobb kl 15.00. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 22, 2002 Rapporter Share Skrevet November 22, 2002 TAKK!! ENDELIG noe pent å se på jobb!!! En fredag går ofte veldig tregt... men er sikker på at denne dagen løper fort nå.. TAKK!!!! :D :D :D :D hirr hirr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 22, 2002 Rapporter Share Skrevet November 22, 2002 Originally posted by |PsYcHo| ikke noe er så kjipt som og sitte på jobb på en fredag og ikke ha noe og gjøre , og kun vente på at kloka skal bli 3. ikke akn man lytte til radio hær for de det helvettes forsvaret har et forpult dorlig internett tilbud til sine ansatte det kalles fis basis = lurer litt på om det ikke skal være fis baklengs. hælvette jeg vil hjem og ta meg en øl.. Ikke mobb forsvaret og Fis-Basis a! Jeg sitter og styrer en del der! :D Men når alle reiser og tar helgen klokka 3, da begynner jeg på jobb... :( Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 22, 2002 Rapporter Share Skrevet November 22, 2002 hmm.. den siden der var det mye fint på ja... dama mi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|PsYcHo| Skrevet November 22, 2002 Rapporter Share Skrevet November 22, 2002 Originally posted by famir Ikke mobb forsvaret og Fis-Basis a! Jeg sitter og styrer en del der! :D Men når alle reiser og tar helgen klokka 3, da begynner jeg på jobb... :( Jasså sier du det :fire: kansje du kan fikse så det går og lytte på web radio ? violin har en bekjent som jobba på help desk i forsvaret. han slutta paga det fisbasis greia og den F!¤%&"¤/%&" :pisser: Citrix tonivå internett løsningen . klart det er en sikker løsning.. men jeg har et modem liggende så jeg skal nok fikse den saken.. men men snart hjem.. håpe den siste time går fort får nå... damndamn beer Siter <-- Drive as hell before the devil gets you --> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk2 mann Skrevet November 22, 2002 Rapporter Share Skrevet November 22, 2002 tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen takk detta redda helga mi det her... he he he he :D :D :D :D :D :D Siter sierra sedan cosworth skall ønskes kjøpt.... int. i rs 500 kasse og cluthus også let's race!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet November 22, 2002 Rapporter Share Skrevet November 22, 2002 For alle dere som må tilbringe helgen alene :D . http://www.nudecelebritypictures.nu/ Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg