DemptD Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Originally posted by bjaa Bilder? http://www.home.no/remimyhre/ Der er de :D den der var særiøst nice! :) Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 må skaffe deg sånn steinsprut beskytter på panseret og spoiler på bakluke!!! det gjør seriøst mye på bilen!! fin bil! eneste minus er at det ikke går å sladde med de nye..ihvertfall ikke med den fattern har...hyler og skriker i traction som faen! så går det ikke an å skru det av... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboMx5 Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Takker! Jeg har allerede satt på panserbeskytter + vindavisere på rutene fra Arctic Trucks i Drammen. Nå som vinterhjula sitter på, så har jeg sendt sommerhjula (19"), til lakking. Skal lakke disse i krom. *BLING*BLING*:D Takrails'n skal også lakkeres i krom. Jeg har også montert navigasjon,mp3 spiller og dvd. Soting av rutene kommer rett etter jul, da jeg antakeligvis får dette i julegave.... Da begynner det å hjelpe på utseendet. Jeg stiller garantert på første streetmeet neste år. Det går faktisk fint å få bilen ut i sladd (på snø/is), selv med piggdekk av beste merke. Men selvfølgelig skal det litt til for at den slipper, i forhold til en 2WD uten tekniske hjelpemidler. Må bare si at Rav'n er helt rå på vinterføre. Kommer seg frem over alt. Har enda ikke satt meg fast (har selfølgelig kjørt litt off-road i snøen). Men jeg fant fort ut at en 4X4 ikke stopper noe fortere enn en 2WD...hehehe:D Siter -03 Lexus 200 IS Sportcross x01 Toyoyta Yaris varebil x92 Mazda Mx5 Turbo Intercooler x91 Honda Civic x88 Mitsubishi Colt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 ok..så du har altså ikke alt det traction dritten du da! fattern har det på sin sjø og da er det helt umulig!:) men har også kjørt mye rav uten..gamlere utgaver...og de er helt konge å dra firhjuls slædder med! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboMx5 Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Joda, jeg har alt det der (tekniske hjelpemidler, forkortet med 3 bokstaver). Og jeg har heller ikke skrudd det av, da dette ikke går. Men når jeg sladder, så piper det og uler i "hytt å pine", og det går faktisk greit å få den ut i sladd (med mye snø/is som underlag). :D Siter -03 Lexus 200 IS Sportcross x01 Toyoyta Yaris varebil x92 Mazda Mx5 Turbo Intercooler x91 Honda Civic x88 Mitsubishi Colt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Stilige planer du har... Liker helt klart at noen gjør disse bilene enda freshere ettersom de aller fleste RAV4 kundene er jo litt eldre 30+ og derfor ikke tenker eller har interesse av å gjøre litt ut av bilholdet. Så, keep up the good work! Og post flere bilder underveis som du oppgraderer osv... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Originally posted by Lexus SportCross Joda, jeg har alt det der (tekniske hjelpemidler, forkortet med 3 bokstaver). Og jeg har heller ikke skrudd det av, da dette ikke går. Men når jeg sladder, så piper det og uler i "hytt å pine", og det går faktisk greit å få den ut i sladd (med mye snø/is som underlag). :D hmmm... må være kun i første gir...for det er ikke nok kraft til å ha hjulspinn i 2 og 3 gir når det der slår inn..ihvertfall ikke i disel motorn som jeg kjører! men du har bensin så kanskje det utgjør forskjellen! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboMx5 Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Det kommer nye bilder til våren igjen, da bilen er ferdig :D Siter -03 Lexus 200 IS Sportcross x01 Toyoyta Yaris varebil x92 Mazda Mx5 Turbo Intercooler x91 Honda Civic x88 Mitsubishi Colt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Forresten, godt å se du har smak og har testet litt av hvert av det Japan har å tilby av biler (basert på dine x-biler i signaturen)... Mine kollegaer i Oslo (Toyota) må vel kose seg når de siste årene har byttet fra Yaris til Lexus SC og nå til RAV4? What's next? RX300 om noen år? :P Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 jeg vet det! du jobber på nanset standard! (burde ha skjønt det tidligere!) dere har jo et fint rykte på det å ikke klare å selge lexus :P han hadde en IS200 .. Sportcross... ikke en SC :P (bare tuller med deg jeg :P) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboMx5 Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Neste bil blir nok en RX300, eller aller helst en Toyota LandCruiser GX med full Arctic Truck-ombygging. Antakelig ikke så lenge til det skjer...hehehe:D ... Jeg bytter biler oftere enn andre bytter sokker. Det er ikke lenger enn 1 år siden jeg hadde MX-5'n. Har byttet bil 3 ganger siden da. Synes det er sterkt gjort med tanke på at jeg enda er "bare" 21 år gammel....:D :D :D Siter -03 Lexus 200 IS Sportcross x01 Toyoyta Yaris varebil x92 Mazda Mx5 Turbo Intercooler x91 Honda Civic x88 Mitsubishi Colt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Originally posted by Kebab gud jeg vet det! du jobber på nanset standard! (burde ha skjønt det tidligere!) dere har jo et fint rykte på det å ikke klare å selge lexus :P han hadde en IS200 .. Sportcross... ikke en SC :P (bare tuller med deg jeg :P) @Kebab Haha, det går nå greit! ;) Så skal det vel også sies at for å selge Lexus pr. idag krever det at forhandleren må kunne tilfredstille noen ganske stive krav, noe som markedet i Larvik/Vestfold er dessverre for lite til... Uansett så skulle jeg gjerne likt å hatt mulighet for å selge Lexus jeg, ingen tvil om det... :) Vi har forresten en GS300 til salgs om dagen... Ønsker du å oppgradere fra den Bayer'n din, så kan du jo alltids si ifra! Anyways, nå var jeg sløv, derfor SC som forkortelse.. SportCross... ;) Anyways... @Lexus SportCross Ja, det er noen biler i løpet av den korte tiden du har hatt lappen det da ja... Ingen tvil om det! Den unødvendige høye omreg prisen på nyere biler har ikke klart å irritere deg enda? Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 du minner meg om morrami... (beklager for å bruke så sterke ord) hun byttet bil 1gang i året .. det hele startet med avensis.. jeg tar det fra starten :P Toyota Avensis <- et år.. Toyota Celica <- et år BMW 318icab <- et år Volvo V70 <- to år (hun orket ikke bytte.. selv om den var så TREEEEEIG) Mercedes C200 komp <- et år Mercedes CLK 200 komp <- kjøpt i sommer, bilen er ikke engang et år gammel.. men vurderer å bytte nå som min onkel har en dyrere bil :P (BMW 325i cab, 2år gammel) det er skummelt... men jeg er ikke spesielt bedre selv da . er nå et årsiden jeg kjøpte Carismane.. men i sommer så forsvant den.. (det var da i en ulykke.. sååå ok..) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboMx5 Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Selvfølgelig har omreg.-prisen irritert meg veldig. Å ha bil i Norge er ekstremt dyrt. Men som jeg pleier å si: "Noen driver med golf (sporten,døøøhhh:D ), og andre driver med bil." Men jeg har liksom aldri blitt helt fornøyd med de bilene jeg har hatt. Men jeg er ganske sikker på at jeg har kjøpt riktig bil til mitt "formål" nå. Men det blir nok en ny RX300 eller LandCruiser om ikke så mange år..... :D Siter -03 Lexus 200 IS Sportcross x01 Toyoyta Yaris varebil x92 Mazda Mx5 Turbo Intercooler x91 Honda Civic x88 Mitsubishi Colt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Og i forhold til de bilene du har tidligere eid (og generellt alle andre bilmodeller du kunne valgt) så har du gjort et ypperlig valg hvis du planlegger å sitte på den litt ettersom RAV4'ene har hatt en tendens til å holde seg veldig godt i pris og de er jo også veldig lettsolgte på bruktmarkedet! Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg