Gå til innhold

Lightning Audio?

Ranger emnet


m@ts

Anbefalte innlegg

Solgte ett LA kit til en her på forumet, han gliste da fra øre til øre da han fikk testet det i bilen min, hehe..

 

Dette var vel og merke LA sin FnF serie.. Men såvidt jeg vet er vel dette egentlig basert på Bolt..

 

 

Man får det man betaler for, og noen ganger litt mer :)

 

Har ingen problemer med å anbefale merket til nybegynnere innen bilstereo.. En grei og billig start altså :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg selger mye av LA Bolt serien.

Det funker veldig bra som nybegynner anlegg som ikke skal koste mye.

De funker bra sammen, forst. er ikke mye watt, men f.eks. monoforst. og 1-2 12" funker bra sammen og 2 og 4kanals forst. funker bra til front høyt, 6x9" eller høyt. og 1x bassh.

 

Du får veldig bra lyd for pengene.

Men som nevnt du får hva du betale for........

 

Det er ikke beregnet for å konk. i EMMA eller DB-Drag, men det er mulig.

 

Anbefales hvis du ikke skal bruke mye penger, men har du mere å bruke så gjør det....... Du blir mere fornøyd og venter muligens lengre før du bytter igjen.

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Odd Slette

Hei!

 

Jeg selger mye av LA Bolt serien.

Det funker veldig bra som nybegynner anlegg som ikke skal koste mye.

De funker bra sammen, forst. er ikke mye watt, men f.eks. monoforst. og 1-2 12" funker bra sammen og 2 og 4kanals forst. funker bra til front høyt, 6x9" eller høyt. og 1x bassh.

 

Du får veldig bra lyd for pengene.

Men som nevnt du får hva du betale for........

 

Det er ikke beregnet for å konk. i EMMA eller DB-Drag, men det er mulig.

 

Anbefales hvis du ikke skal bruke mye penger, men har du mere å bruke så gjør det....... Du blir mere fornøyd og venter muligens lengre før du bytter igjen.

 

Mvh

 

dB-drag kan man kanskje klare seg litt, men i EMMA tror jeg man vil få litt problemer med helhetinntrykket av lyden..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår