Cossie nissse Skrevet November 21, 2002 Rapporter Share Skrevet November 21, 2002 Har et senkesett til mb w210 (E230) av typen jamex 2176 som kun er brukt få dager og ser ut som om det har kommet rett ut fra fabrikken, det følger også med fler typer (høyder) gummiputer. Selger 800kr + frakt tlf 91185670 e kl16. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Har et senkesett til mb w210 (E230) av typen jamex 2176 som kun er brukt få dager og ser ut som om det har kommet rett ut fra fabrikken, det følger også med fler typer (høyder) gummiputer. Selger 800kr + frakt tlf 91185670 e kl16. mye senker det??passer det avantgarde? Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossie nissse Skrevet November 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 mye senker det??passer det avantgarde? Disse fjærene har vært montert på en Avantgarde før så de passer men jeg vet ikke hvor mye de senker da jeg ikke har sett bilen med de på da forrige eier som prøvde de på men måtte selge bilen og satte da på de originale før min mor kjøpte bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Solgt el? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossie nissse Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Solgt el? Dette er ikke solgt. gi bud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Hvor i vestfold bor du? Jeg har avantgarde, disse senker vel mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossie nissse Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Bor i Sande. Avantgarde er vel ca 20mm lavere enn de andre og dette senker så denne blir lavere og i tilleg så er det med noen gummiputer med forskjellige høyder som kan byttes med de som sitter på bilen din i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Ok, ska sjekke imorra om ikke jeg ska på noen jobber i området ditt i nærmeste framtid så kunne jeg henta det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossie nissse Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Bare å si i fra når du kan komme det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torjus Asland Skrevet September 26, 2012 Rapporter Share Skrevet September 26, 2012 Hei, jeg lurer på om det er en nettside hvor man får tak i disse nye ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg