Gå til innhold

Hvilken bass bør jeg velge?

Ranger emnet

Nautiluz

Anbefalte innlegg

Originally posted by Nautiluz

Hvor viktig dynamoen er...? Tja.. Når en kan slenge inn 4maxxima baterier om ønskelig tror jeg ikke det skulle vært så ille om jeg bare hadde hatt 95amp dynamo. Men den er på 150amp. Så det holder nok der også...

Tja, dynamoen er da mye viktigere enn batteriene, batteriene skal brukes når bilen ikke går "Start-batterier". Dynamoen som er hoved-leddet. Man får ikke lada opp batteriene hvis dynamo ikke er større enn hva anlegget + generelt elektrisk i bilen. 150A holder til de fleste vanlige monoblokker med ekstra utstyr:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nautiluz

Men når jeg spiller på full guffe så bruker forsterkerene kanskje 180amp. Og det er ikke såå mye jeg spiller så høyt. Og i min klasse får jeg uansett ikke ha bilen i gang når jeg spiller.

Sant det...

Og btw, forsterkeren din er helt perfekt til 10W7'ene mine.. ;)

Det er søte elementer det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. SQ

Pr i dag tror jeg ikke du vil gjøre et bedre kupp enn bassene fra Rizla. Her får du fantastiske basser til under halv pris av hva dem koster veiledende. Disse bassene spiller meget bra, og kan i tillegg spille meget høyt, men med definisjon og kontroll.

Så er du ute etter å gjøre et kupp på noen skjeldne basser:

LØP OG KJØP!!

mvh

Så hvor finner jeg dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bassen som MR.SQ viste til er det jeg som eier, og som jeg skulle bruke i min Honda Civic i neste sesong..

Men, planene er nå omgjort, og de nye forsterkerne passer ikke så godt sammen med disse elementene, derfor må jeg få de unna så fort som mulig...

Dette er prisen jeg ga for de, en spesiell pris..

Ny garanti fra dagen du eventuelt kjøper de.

Nypris på disse er mellom 8 og 9.000,- ;)

Her finner du litt info om de...

En pris på 3718,- er mitt estimat..

Noe som er meget billig for et såpass perfekt element...!

Og, denne forsterkeren passer perfekt sammen med Cadence forsterkeren din Nautiluz... ;)

Paralellkobler du 10W7'ene får du en impedans på 1.5ohm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider