Lasse_GT Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Noen som har en russebil på østlandet tilsalgs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Vi har Vw Caravelle 1.6 TD 90 modell. Registrert for 8 personer med baksetene mot hverandre Ny lakkert før russefeiringa som var i år. Premiert på VW-Audi hovedtreffet :) 3. plass i Caravelle klassen..hehe :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Tommy Erwin her på forumet har vel en russebil til salgs? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet August 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Originally posted by Rage Tommy Erwin her på forumet har vel en russebil til salgs? hehe, ja jeg veit:) men jeg trur ikke det er no knall kjøp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet August 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Originally posted by Danna Vi har Vw Caravelle 1.6 TD 90 modell. Registrert for 8 personer med baksetene mot hverandre Ny lakkert før russefeiringa som var i år. Premiert på VW-Audi hovedtreffet :) 3. plass i Caravelle klassen..hehe :) har du no bilder av sleden eller? 1.6 TD må jo bare dra skinne av pølsa da!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Originally posted by Lasse_GT hehe, ja jeg veit:) men jeg trur ikke det er no knall kjøp Det kommer jo selvfølgelig ann på hvordan man definerer et knallkjøp.. ;) Har funnet ut at det er kjøpers marked når det gjelder den bilen der, så den blir billigere for hver dag som går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Hmm, jeg kan sikkert skaffe ganske fort.. Hehe, er ikke no racer, men slipper billig unna på drivstoff-biten.. Bedre det enn en diger van med 6.2 liters motor, hvor man ser bensinnåla flytter på seg når man starter opp bilen... :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Noen fler som har russebil til nissepris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Står en russebil til salgs i hordaland. 70-modell Dodge Power Wagon, gått 13.800 km, 19 000 Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Har du sjekket på russ.no? Der er det jo mange. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 vet om en 83 dodge van type stor Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by Dr_BASS vet om en 83 dodge van type stor hvor befinner denne seg hen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Originally posted by Dr_BASS vet om en 83 dodge van type stor Har du no pris på denna kjerra da...er du i fra hønefoss Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Bor i hønefoss nå ja. Se annonsen til prince under her. Er den store blåe Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CelicaDeath Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Har en 8seters dodge som er til salgs. Skal få litt mere info om den jeg ++ bilder osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg