Gasell Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Trenger en billig motor, helst komplett med ledningsnett og det hele.. Dette skal i en ascona c, så da er det kanske mange å velge mellom. En c20ne ell en 1,8 fra kadett gsi er mest interresant. Hadde vært veldig fint om det var med girkasse også! Billig.. Siter Calibra Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Har en omega motor tilsalgs billig hvis du er intressert ? 2.0i... Bor i odalen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gasell Skrevet August 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Ok.. Det var jeg som kjøpte bobla di. Det blir så my ekstra arbeid å putte den i en forhjukstrekk.. må bytte bunnepanne og røret til oljepumpe +++. Har to sånnne selv også. Skulle helst hatt tak i fra en forhjulsdrevet opel. Hvis du vet om noen som har så si ifra! Siter Calibra Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 jeg har en 2liter fra vectra liggende, men det er uten girkasse. har vel gått ca 180000km. motoren er alt tatt ut av bilen. men har bilen fortsatt også, så du kan plukke så mye ledninger du orker! motoren står i oppland. kom med et bud :) Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gasell Skrevet August 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Du får si en pris for komplett motor med ledningsnett.. Er ikke så sikker på hvor prisen ligger, men hadde tenkt meg en motor til rundt en tusenlapp.. Må ha noe billig no. Hvor i oppland holder du til? Siter Calibra Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 eyh. folk fra odalen jo :P *offtopic* ;p Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gasell Skrevet August 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Å ja her er det folk fra odalen. m'm Siter Calibra Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 lurer på om det er flere odølinger her jeg ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gasell Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Ja si det... Det bør da være det!! Siter Calibra Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 jeg er fra odalen ;) men regner med at folk ikke vet hvor odalen er så skrev kopgsvinger som stedsnavn.. hihi :) Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gasell Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Nord eller sør?? Hva slags astra kjører du?? Har astra tdi selv. Siter Calibra Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 grønn astra sedan. jeg jobber på esso skarnes annenhver helg om du kanskje har sett den :P nord eller sør på deg? Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gasell Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Nord på meg gitt. Kjører en rød astra som mangler grill, og alufelger bak og stål foran. 3dørs combi. Tror jeg har sett astran din ja. Siter Calibra Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 okei :) jeg har akkurat fått på m3 speil og leppe :D du må begynne å ta deg en runde på skarnes så jeg får sett den da ;) gammel er du? Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gasell Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Jeg er en del på skarnes, men er der lite på kveldstid.. Har for mye å drive med. (ascona b :cool: som skal bygges opp, ei boble som er under resturering. Så har jeg fått tak i en ascona c som mangler en motor, derfor søker jeg etter motor til den. Jeg er 28, du da? Siter Calibra Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg