GetawayDriver Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Hei, Har en 94 bmw 320 cab. De siste dagene har det dukket opp en kjip lyd i kardangen,tror det er kardangen.. Når jeg ligger i 80 km`t og trykker cluthen inn kommer det en ulelyd bak,men bare i 80.Har skiftet olje i dag,men den er fortsatt der! Bilen har gått 127000 km. Er det noen som har erfart noe lingnende?Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Kan jo være clutchen din? Er den fin? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Det kan være diffen! Hadde samme opplegget på 320'n og da byttet jeg diff . Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GetawayDriver Skrevet August 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Cluthen er fin, Ser ut som jeg må prøve og få tak i en annen diff ja, men trodde diffen på disse bilene var slitesterke? Noen som vet hvor mye en brukt koster? Og hvor jeg skal lete? var det mye jobb og bytte den Bmw-328? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 ikke mye jobb å bytte og det varierer veldig på hvor lenge de holder. Spinner man mye og kjører mye sidelengs på vintern korter man jo levetiden ned betraktlig ;) Selv betalte jeg 3k for en brukt en med diffsperre. Jeg kan høre med en hvis du er intr, men det spørs jo hvor du holder til... Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GetawayDriver Skrevet August 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Ja,skjønner:D Bor på råholt,1time fra Oslo. Fint om du kan høre med han,skulle bare fått et verksted til og bekrefte at diffen må byttes. Må vel ha noe diffnr også,eller går det hipp som happ?Skal til trysil etterpå,tror dere det er riski og bruke bilen nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg