-[T]- Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Nå har jeg endelig fått lagt ut filmen fra Rudskogen i år. Filmen er på 112 mb. Litt sent, men bedre enn aldri. Filmen er fra lørdagen. Første gang jeg har laget en slik film, så det hadde vært bra med tilbakemeldinger. Slik at jeg kan forbedre meg til neste gang :) http://www.ii.uib.no/~oysteinl/gatebil2004.mpg Med vennlig hilsen Tommy Siter Fighting for peace is like fucking for virginity ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 bra film! og et fantastisk musikkvalg, midt i blinken for meg :D får la "fagfolka" her ta seg av den tekniske kritikken... keep up the good work! :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Nydelig film, den beste gatebilfilmen som er blitt lagt ut tror jeg etter min mening.. Eneste som var dumt var at du ikke hadde lyd på Andreas Vaa supraen i lang svingen og den andre supraen.. Og en ting til, at du var litt treig med å "slå" på lyden når du filmet i depotsvingen.. Ellers Nydelig film:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[T]- Skrevet August 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 takk for de kommentarene..Jeg var der bare på lørdagen og fikk derfor ikke med meg alt det kule som breisladd og det der. Det var et par ganger jeg heller ville hatt motorlyd enn musikk, men da var det et eller annet forstyrrende som speakeren eller folk som overdøvet lyden. derfor valgte jeg å bare ha musikk. Som sagt det er første gangen jeg har prøvd å redigere en slik film. Men det var gøy, og kunne godt tenke meg å prøve igjen. lurte på om dere syntes der var bra mix mellom bilder, film av folk steming og kjøring? variasjon? MVH Tommy Siter Fighting for peace is like fucking for virginity ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Bra film Tommy! Behagelig for øyet, og spennende innhold :D Og igjen spennende musikkvalg... Skal skrive no mer når jeg får tid :D Gi mannen creds om dere laster ned da folkens! :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Spennende film... bra jobba! Fin hastighet på serveren hadde du og ;) Fikk 4 MB/sek Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Bra film! :) Syns det var passe med musikk og sånt jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknomage Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Bra film. Syntes musikken passa og ikke masse unødvendige ting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 skamfett film, Må si at det var en av de beste "hjemmespika" filmene jeg har sett fra gatebil. Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 hva er det folk redigerer i?? pinnacle eller?:) FEIT film Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[T]- Skrevet August 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 TIl denne filmen brukte jeg pinnacle 9. Lasted også ned adobe preimere for å prøve det, men gav rask opp der. Det ble litt for avansert for en nybegynner som meg. Pinnacle fungerte fungerte helt geit det :) Siter Fighting for peace is like fucking for virginity ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Originally posted by Cozzie Fin hastighet på serveren hadde du og ;) Fikk 4 MB/sek 4MB i sekundet?? Hva slags linje har du egentlig? Selv om UIB sikkert har 100mbit linje.... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Bedre film enn de fleste fra gatebil. Andre filmer fra gatebil har stort sett vært en i lang svingen som filmer som om han prøver å jage vekk mygg med kamera'et sitt. Godt jobba. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Originally posted by -[T]- TIl denne filmen brukte jeg pinnacle 9. Lasted også ned adobe preimere for å prøve det, men gav rask opp der. Det ble litt for avansert for en nybegynner som meg. Pinnacle fungerte fungerte helt geit det :) Nydelig post! Det er ikke programmet som lager filmen! Men stakkarn bak kamera, og de idee'ene han kommer på :D Bumper filmen igjen og sier den var bra ;) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Flott film, men den var ikke lang nok! :D Mere footage neste gang. ;) Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg