mono Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Snakket med en kunde som jeg dekorerte bilen til i dag og kom innpå emnet med å ettermontere turbo på biler... da nevnte han at bilen som skulle turbo konventeres måtte helst ha kjørt mindre enn 100 000km? viss den hadde passer 100 000km så burde hele motoren overhales å diverse deler byttes (husker ikke hva han nevnte) stemmer dette? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 er vel bare fordi motoren vil (etter turbokonvertering, mest sannsynlig) kjenne mye større press... Som alle vet, så er det jo forskjeller på 'innmaten' i NA og turbomotorer... Du kan jo helt klart trykke en som er gått over 100k uten å måtte overhale, men er det tegn til slitasje, så blir de ikke mindre 'synlige' med 0.5bar ekstra i overtrykk inn før kompresjon :) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.