Gå til innhold

Spørsmål: Turbo

Ranger emnet


mono

Anbefalte innlegg

Snakket med en kunde som jeg dekorerte bilen til i dag og kom innpå emnet med å ettermontere turbo på biler... da nevnte han at bilen som skulle turbo konventeres måtte helst ha kjørt mindre enn 100 000km? viss den hadde passer 100 000km så burde hele motoren overhales å diverse deler byttes (husker ikke hva han nevnte)

 

stemmer dette?

VW Volf Mk3

 

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel bare fordi motoren vil (etter turbokonvertering, mest sannsynlig) kjenne mye større press... Som alle vet, så er det jo forskjeller på 'innmaten' i NA og turbomotorer... Du kan jo helt klart trykke en som er gått over 100k uten å måtte overhale, men er det tegn til slitasje, så blir de ikke mindre 'synlige' med 0.5bar ekstra i overtrykk inn før kompresjon :)

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår