Wicked Skrevet August 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Vil ha handelen avgjort før kl.24 i kveld slik at pengene kan bli overfør så raskt som mulig.. (har bestillt varer for 35000.- som jeg skal betale over helga.. ) Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 haha. ingen vits å gå ti lHØYESTE bud når dem ikke er seriøse på å kjøpe vøtt.. vært borti flere som SKAL HA SKAL HA! men hvor er penga?-... som sagt. jeg kan sende deg over til helgen. og du slipper å betale frakt! 2.5k Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet August 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Originally posted by Tape-R haha. ingen vits å gå ti lHØYESTE bud når dem ikke er seriøse på å kjøpe vøtt.. vært borti flere som SKAL HA SKAL HA! men hvor er penga?-... som sagt. jeg kan sende deg over til helgen. og du slipper å betale frakt! 2.5k De har sagt seg villige til å betale på forskudd.. Jeg sender jo ikke noe før jeg har pengene på konto. Så da blir nok budet ditt på 2500 litt lite dessverre. Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 du får sende en pm med kontonummer og telefon nummer så skal dette gå veldi bra. Tape-R:det er ikke alle som er useriøse vettu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet August 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Da er cooleren sendt avgårde... Og tro det eller ei Tape-R, jeg fikk faxet kvittering på betalingen i dag! Utrolig at det går an! :rolleyes: PS. Med pengan æ får, så bli dumpventilan henta ut... Så det bli salg av dump's på tuning/styling-forumet nå.. Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg