Gå til innhold

Ledninger til cd-spiller

Ranger emnet

Islanwind

Anbefalte innlegg

du får få tak i et voltmeter og en bunke kabel sko og måle deg fram til ledningene og sette dem sammen med kabelsko.

hva slag bil er dette?

høytalerledningene går til hver sin høytaler, - ledningen går til jord, + går til sikringsboksen, og så er det kanskje en til som går til tenninga.

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voltmeter har eg.. 2 stk :P

Men kor ska eg måle..? :S

Har veldig lite peiling på bilstereo.

Er ein Honda Accord EXi

Originally posted by ALJ_GSi

du får få tak i et voltmeter og en bunke kabel sko og måle deg fram til ledningene og sette dem sammen med kabelsko.

hva slag bil er dette?

høytalerledningene går til hver sin høytaler, - ledningen går til jord, + går til sikringsboksen, og så er det kanskje en til som går til tenninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ca samme problemet på min passat...der ligger det bare masse ledninger og slenger.. har ikke sett på det enda...

Du får prøve å måle mellom to ledninger, med tenning av og på, og se hvor det er spenning, og så er det å luke frem hva som er høyttalerledningene evt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil ikkje hjelpe meg i det heile tatt.. Korleis veit eg kor ledningene skal vere? :S

Originally posted by Tommeliten

Har ca samme problemet på min passat...der ligger det bare masse ledninger og slenger.. har ikke sett på det enda...

Du får prøve å måle mellom to ledninger, med tenning av og på, og se hvor det er spenning, og så er det å luke frem hva som er høyttalerledningene evt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Islanwind

Det vil ikkje hjelpe meg i det heile tatt.. Korleis veit eg kor ledningene skal vere? :S

På en standart ISO-kontakt er det bestemte farger for hva som er hva, hvis det er det som skal inn på spilleren din...

Har ikke noen link til det no, men kanskje noen andre kan fikse det, eller eg kan finne frem det til deg senere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider