Supraguy Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Har aldri fått til dette.. Får bare problemer med at det "gamle" taket syns bak.. Noen som kan forklare meg dette? hadde vært bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 kanskje ikke iq av meg å si det her, men jeg får ikke til å gjøre det på noen annen måte.. jeg må bare brushe en ny bakgrunn.. eller, skifte bakgrunn.. tror det er det beste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 gamle taket? du trenger ikke lage et nytt layer for å gjøre det.. du markerer rundt bånn av vinduet, og rundt opp rundt toppen av bildet, trykker ctrl+t og drar den ned...vaffal det jeg gjorde da jeg modda:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 jeg får bare sånn at stolpene ikke passer jeg :( Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Kan du ikke fikse det med Perspective? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 hehe jo det kan jeg sikkert ja :D Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg