nitewlkr Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Ny ubrukt med gitter og tüv.... selges for kostpris kr 1100,- eller hbo over Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Originally posted by nitewlkr Ny ubrukt med gitter og tüv.... selges for kostpris kr 1100,- eller hbo over jeg er interessert. er den helt lik denne mon tro? mvh vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Den hadde gjort seg på bilen min, ja... Har vel bestemt meg for å skaffe meg badlook på min... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Originally posted by Tommeliten Den hadde gjort seg på bilen min, ja... Har vel bestemt meg for å skaffe meg badlook på min... kom på en ting jeg.. vet du om denne grillen er lik [kj] her på forumet fikk? i så fall burde du prøve montere den før du selger den :) mvh vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet August 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 er ikke samme fabrikat nei... har sammenlignet med den jeg har og passformen ser bra ut Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Originally posted by nitewlkr er ikke samme fabrikat nei... har sammenlignet med den jeg har og passformen ser bra ut kunne du prøvd den på bilen og tatt et bilde å lagt ut her? jeg er i alle fall interssert. og "bud" runden begynne på 1100? mvh vemund EDIT: jeg byr 1100.. hvis passformen er sånn som den skal være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg