Islanwind Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Er det noen som kan forklare korleis eg kan senke ein Accord? Koster det masse eller? Har lyst å senke den litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Ikke for å være frekk eller noe, men halve vitsen med at forumet er delt opp i "Bil typer", "Andre forum", "Bil sport" og "Kjøp og salg" er at folk kan plassere postene sine på riktig plass, slik at de andre også finner lettere fram.... Ellers blir dette bare helt texas! Etter min mening burde dette vært plassert under Honda forumet. Ser du er ny på forumet... prøver bare å hjelpe... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Er fullt klar over det. Men har du vert innpå accord forumet...? Er så lenge sida det er posta der at det ikkje står noe der når eg går inn.. Ka e då sjansen for at noen går inn og leser...? Originally posted by Islanwind Er det noen som kan forklare korleis eg kan senke ein Accord? Koster det masse eller? Har lyst å senke den litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Originally posted by Islanwind Er fullt klar over det. Men har du vert innpå accord forumet...? Er så lenge sida det er posta der at det ikkje står noe der når eg går inn.. Ka e då sjansen for at noen går inn og leser...? De fleste bruker new posts knappen, og da dukker den opp uansett. Uansett, senker sikkert en accord på samme måte som alle andre, bytt fjærer eller bruk b&d. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg