golfrider Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Noen som har 90 fangersett til salgs, evt. bytte med små fangere? Haster! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi 100 Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 har 90 fangere ja uten gti leppe, det jeg mangler er jernet til bakfangeren og sidefestene som skal stå i karosseriet. Fangerene er ulakkerte. hadde egentlig tenkt å bruke de til vinteren hvis det skulle skje noe men hvis jeg får 1000,- for de så selger jeg de. Siter Bil nå: 1985 Audi 100 2,2 CS Quattro Antall biler tidligere: 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Hva trenger jeg får å feste 90 fangere når jeg har vanlige små fra før av .. Mangler vel festebrakett eller noe ?? Kan gi deg 800 for de fangerene .. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 har en komplett 90 fremfanger med blinkers og gtileppe. send pm om du er intr. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi 100 Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 for å feste 90 fangerene trenger du nye sidefester foran og bak (kan ikke bruke de runde pga de er for små, du må bruke de firkantede festene). Du må også borre et nytt hull under hullet til de gamle sidefestene. Jeg selger de ikke under 1000,- som sagt Min bakfanger mangler jernet til å feste fangeren i, men dette bør vel ikke være så vanskelig å skaffe? Siter Bil nå: 1985 Audi 100 2,2 CS Quattro Antall biler tidligere: 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet August 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Det koster jo 1999 på autospar, med leppe og alle delene inntakt.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 har en rs fanger og 90 fanger bak.. lakkert i en permors farge, lyseblå/sølv aktig.. interessert? Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet August 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Har fanger bak.. Hva er prisen på rs fangeren? Bildet? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Originally posted by audi 100 for å feste 90 fangerene trenger du nye sidefester foran og bak (kan ikke bruke de runde pga de er for små, du må bruke de firkantede festene). Du må også borre et nytt hull under hullet til de gamle sidefestene. Jeg selger de ikke under 1000,- som sagt Min bakfanger mangler jernet til å feste fangeren i, men dette bør vel ikke være så vanskelig å skaffe? Jeg har jernet til bakfanger. Gis bort for en minimal sum ved henting ;) Grunnet kjøp av nye fangere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet August 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 bakfangeren er kjøpt inn, pusset og lakkes ass we speak.. Mangler fremme.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Selger den for 1000. interessert? Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet August 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 du har PM.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg