cossi Skrevet Juni 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2002 Hei gamlå. Tror jeg vet om en som skal selge en brukt 9" GRPA bakdiff. Han har snakket om å selge, men hvis du vill kan jeg spørre. Tror vi snakker om prisklasse 25-30 lapper. Men det er tross alt det VÆRSTE du får. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gamlå Skrevet Juni 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2002 hei cossie! det høres interresant ut,men jeg kommer tilbake til det etter hvert.du er notert:D hvordan går det med prosjektet ditt,blir du klar før vinteren setter inn. har også hørt om en granada diff som skal være "bedre" enn den originale.zf inmat har du peiling på den. mvh tom sigve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossi Skrevet Juni 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2002 I granada 2,8i sitter det ZF-diff. Så det er en billig og bra måte å løse bakdiff problemet. Men skal du opp i 600hk-klassen, så vil ikke diffen holde. Ruud racing raset diffen forleden etter hva jeg har hørt. Han kjørte på 7,5 ZF diff. Det blir ikke ferdig i år. Det blir litt mye penger å legge ut i ett svep, så målsettningen er att den skal stå ferdig når snøen smelter til våren. Det er jo også dumt å stresse sammen bilen får å få kjørt noen uker i høst, da blir det ikke 100% sammensatt. Da er det bedre å gå å pussle og "kose" seg med bilen i vinter. Tilbake til bakdiffen. Hvis du drar på en skrot e.l, når du skrur av lokket så skal det stå ett nummer inne på difffen, men får att det skal være rett diff, så skal koden også innehold ZF. Lykke til:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zzz...Zzz Skrevet Juni 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2002 Diffen holder, men ikke huset diffen sitter i. Siter --------------------------------------------------- Min prosjekt tråd : http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951 --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gamlå Skrevet Juni 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2002 kofor ikke sette i en atb diff fra quaife,er jo nesten gratis:D. cossie!!er den dårligere en 2,8i zf diffen.fikk priser fra quaife idag,men han fikk ikke med seg at min bil spinner ikke i alle hjørnen:cool: 700 for bak 800 framme og ca 8000 til 10000 (pund)for kassa,måtte modifisere noe da.for vel priser på 2wd imorgen håper jeg. i usa hadde de overhalingsett til t5 kassa og dog drevsett, men det klarte ikke så mye power. mvh tom sigve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gamlå Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 ENDELIG,men det tok si tid.billigere en først antatt,kanskje for at det bare er bakhjulstrekk:D :D sapphy kå med deg,blir det noe quaife kjør på skroten? mvh tom sigve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapphy Skrevet Juli 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Har du handla Gamlå? Eg for min del må nok drøya Quaife-snopet litt. Får se til vinteren ka der blir penger til. Mye eg skulle hatt; store bremser, stor intercooler, motorfester, quickshift osv. Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg