nrd Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 har noen små planer om å bytte girkasse på bilen min. hører at det skal være bra å bytte til en girkasse fra golf1 diesel... noen som har erfaringer med dette? :) Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 Den blir vel en tanke høygiret skulle jeg tro... Hva slags motor skal du bruke den sammen med? Siter Tlf. 984 99 155 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet August 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 Originally posted by Vegard Den blir vel en tanke høygiret skulle jeg tro... Hva slags motor skal du bruke den sammen med? 1,6 Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Ville nok holde meg til standard kasse. Ble den levert med 5-trinns kasse er vel det det beste valget. Siter Tlf. 984 99 155 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg