bludnik Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Noen som vet noe om forsikring av Skyline i Norge? Har funnet den perfekte for meg... 1993 Skyline GTS-4... Og da må jeg begynne å tenke på det mer praktiske med å få tak i bilen. Import og godkjenning er en ting, men forsikring er en annen. If kunne ikke gi meg en pris på denne bilen... Fikk ingen grunn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 etter hva jeg har lest på dette forumet av 50forskjellige folk er det veldig billig ellers så er det for dyrt ... vanskelig å vite egentlig .. 25 folk sier en ting .. 25 sier en annen ting .. uansett .. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Innen du har råd til å ta det "store" spranget fra 240'n til rice powah så har alt det der forandret seg. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet August 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 140 000 kr er vel ikke så mye... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shamen Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Dette er min avtale med IF: * "Aldersgrense" for å kjøre med bilen = 28 år * Hvis den blir brutt, så er det en egenandel på 25000 ! (jeg er under 28.. så jeg tar det litt med ro :D * Akkurat nå har jeg tyveri-forsikring ++ på den og det koster meg 6600 i året. Når jeg registrerer den neste år kan jeg regne med en økning på 10000-12000 og da får jeg ansvar i tillegg. Så heldig :D Alt dette er med 70 % bonus.. Så som du skjønner så koster det *kling*.. Men det er jo bare å jobbe som faen :D Alt for drømmebilen.. Siter !GodziLLa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg