Corfic Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Sitat Originally posted by ALJ_GSi de som gjør det plerier å bruke en ekstra forsterker. du kan jo også montere diskanter på dasjen for å løfte lydbilde litt. viss du har noen ordentlige i døra blir nok dette det best. kan bli mye rar interferens mellom dasjen og døra. men da skal vel diskantene bare monteres sammen med de i døra...? Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 nei du monterer diskanten oppå dasjen og mellomtonen nede i døra. de skakl kobles sammen med de i døra ja, så du må ha et komponent sett. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Har vært ute og testa litt med de orginale som sitter der og det blir faktisk veldig bra, men det som er problemet at de orginale klarer jo ikke og spille så høyt så det blir bra på normalt volum men vrenger seg når jeg drar på litt.... derfor jeg vil ha nye der Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Sitat Originally posted by ALJ_GSi nei du monterer diskanten oppå dasjen og mellomtonen nede i døra jaja det skjønner jeg, men dem monteres på samma forsterker...? Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 les det jeg skrev en gang til Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 ja vis jeg kjøper sånne løse diskanter får jeg jo med et sånnt filter..... vil dette bli bedre en og kjøpe vanlige høytalere og ha i dashen...? Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 det beste blir å kjøpe et nytt frontsett hvor du setter den nye mellom tonen i døra og den nye diskanten på dasjen det går så klart ann å sette et par diskanter på dasjen. det hjelper mye det. har gjort det samme i min bil. har et par bra vibe diskanter med filter til 830.- de spiller veldig bra. er de jeg har i min bil. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Her har du en bra 4" ta kontakt med meg pr mail om du er intr. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg