Turbotrille Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Da har jeg fått tatt noen bilder av Rekorden min, kjøpte den for 3000 for å bruke som vinterbil. :) Gleder meg til vinteren kommer. http://www.essokickers.com/rekord.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Rwd på vinteren er et must!!! Grattis med rå vinterdriftebil....heh;) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Sette på servosnekke fra Omega A, så har du kortstyring!:D :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by KviljoRacing Sette på servosnekke fra Omega A, så har du kortstyring!:D :cool: Å? Kult, det visste jeg ikke. Kan jo se på saken, kan være jeg må bytte styresnekke uansett, tror ikke det skal bli noe problem da.:) Blomdal har nok det meste jeg trenger vil jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg