Turbotrille Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 En kamerat av meg skal selge en IHI RHB5. Pris 2000,- eller bud. Ring 93854453 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Fra Impreza eller 323GTR? Men vi trenger SPECS! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Det sitter forresten en slik turbo orginal i uno turbo. Har et par slike ;) For spec se ihi-turbo.com Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Det finnes forskjellige typer også, så det hadde vært fint med flere nummer å gå efter Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 For de som er interessert så foreslår jeg å ringe til han som skal selge den, fikk bare spørsmpl om jeg kunne legge den ut jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by Dr_BASS Det sitter forresten en slik turbo orginal i uno turbo. Har et par slike ;) For spec se ihi-turbo.com Miniatyrturbo altså? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Neh, holder til en rundt 220hk, vil ikke si at det er så dårlig. Dessuten finnes det flere typer. Ihi er kanskje ukjent for de fleste men de har levert kvalitet i mange år. Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg