xeR Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Selger mine 2 Sabelt stoler, de er svarte, veldig pene. Det er ett bittelite hull i den ene, men de er i fin stand! De selges samlet, kom med bud! Siter Hvorfor ikke..... Selger Gtien min, løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xeR Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 sånn ser det forresten ut, men er som sagt svarte. http://www.autoracing.fi/tuotteet/pics/sabelt/sbgt_re.jpg Siter Hvorfor ikke..... Selger Gtien min, løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Pris? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Hei. Er keen på noen sorte stoler, og Sabelt er helt "medlem". Men, det hadde vært fint med ett bilde av dine stoler, skaden på de, etc. Er de gamle? Er de godkjente? Er det hull i bunn til 6-pkt? (er ett krav for mitt bruk), har du kvittering på de?, hva er nypris?, etc... Bor ikke langt unna, så er de bra og prisen er grei, så er jeg eier av 2 seter:D . mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xeR Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 har ikke bilde og har heller ikke kamera så det blir vrient å få tattt bilde..de er fia godkjente frem til april 2002, har ikke kvittering da jeg kjøpte dem brukt.hullet er på størrelse med en ti øring, det er den beste måten å beskrive hullet på..det følger også med hjemmesveisa braketter til stolene...de er ment for fire pkt belter...altså kke hull i mellom beina... pris....?kom med ett bud så ser vi... Siter Hvorfor ikke..... Selger Gtien min, løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Kan hente de på fredag for 1000kr Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Hvor er hullet?1500kr? Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xeR Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 hullet er på den ene sidestøtta...og buda må nok dobbles om det skal bli interessant! Siter Hvorfor ikke..... Selger Gtien min, løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 3000 kr er alt for mye, fia godkjenningen gikk ut i 2002, hullete, ikke hull til 6punkts osv. hvis du ser denne tråden selges disse 2 nye for 3500kr. http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=41475 de er i tilegg fia godkjente ut 2007 og har hull til 6 punkts og har heller ingen skader. Så 3000 kr får du ikke av meg Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xeR Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 nei vel, synd for deg.... kom med et ordentlig bud så ser vi...men 1000 er uaktuelt... Siter Hvorfor ikke..... Selger Gtien min, løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Greit 2000kr Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xeR Skrevet August 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 da begynner det å ligne noe, 2000kr og 20 marlboro lights så er den din:D Siter Hvorfor ikke..... Selger Gtien min, løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Du kan bomme en røyk av meg når jeg henter dem :P Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xeR Skrevet August 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 når henter du de da? Siter Hvorfor ikke..... Selger Gtien min, løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Litt usikkert, men regner med at det blir i dag. Må bare få lånt de siste slantene jeg mangler. (venter egentlig på 20.000kr, men de er forsinka:mad: ) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg