Don Maggi Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 lurte på om noen vet hvor man kan få tak i billige skjørt til en golf1 cab??? Siter Golf mk1 Cabrio 1,6 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 sjekk http://www.realcar.se Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don Maggi Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Takk.. det er ikke deg som har den hvite caben på høybråten?? Siter Golf mk1 Cabrio 1,6 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Det stemmer... den hvite cabben på høybråten er min! Prosjekt Cabrio hvem er du? (evnt. hvilken bil?) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don Maggi Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 mete det var deg, vi tok følge hjem fra vw&audi treffet på lier før sommeren. har du ordnet potta så den ikke eksploderer a.. mvh magnus Siter Golf mk1 Cabrio 1,6 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 ... tenkte meg at det måtte være deg.. Ja potta er påplass igjen. motoren er i bedre stand i tillegg så går bra nå. eneste som er irritasjon nå er at potta lager stygg lyd på tomgang, men heftig ellers. (tror jeg skal kjøpe en ny snart, kanskje supersprint!) Fått gjort no mer du? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don Maggi Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 supersprint er ikke billig, har fått lakket kjerra nå da så det kommer til å se strøken ut.mangler bare noe innvendig + skjørt men skjørt tar jeg som det kommer med. lurte på noe annet, hvet du hvor store felger + dekk som det er plass til i hjulbuene uten å måtte utvide dem??:) Siter Golf mk1 Cabrio 1,6 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 nei får se hva økonomiet tillater.. angående felger så får en på 16" uten å gjøre noe spes. men du må finne riktig ET.. (veldig viktig) ellers er vel ikke noe over 195profil som passer uten modifisering.. hvilken farge blei det på bilen.. Bilder? eller kanskje jeg heller skulle stikke innom og smugtitte.. fått gjort litt siden sist, men ikke store forandringer akkurat. kommer mer etterhvert Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don Maggi Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 jeg får bilen igjen i morgen eller på fredag. har du nr mitt? hadde tenkt meg opp på strømen på lørdag eller noe. har ikke noe bilder ennå men jeg fylte igjen liste gropa rundt bilen ble drit fett syntes jeg da... Siter Golf mk1 Cabrio 1,6 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 ai ai ai, håper du brukte tinnsparkel!! om vanlig plast-sparkel så håper jeg at du gjorde det noen måneder før lakkering.. hvis ikke så kommer det til å sige, og da syns det veldig godt!! men jeg er enig, kult uten den listgropa.. fjernet den på mitt prosjekt, men der har jeg brukt stålplast. den ble lagt på for over ett år siden, så den har siget sammen det den kan. har ikke nr ditt, send det på PM, skal du no spes på strømmen? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg