Spangen Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Ford V6 er et helvete å få ut all luften av når man har skiftet kjølevæske, prøv dette noen ganger til før du avskriver motoren som defekt.. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 hmmm....tenker feil tenning jeg..... visst du har byttet og fått andre topper eller tynnere\tykkere toppakninger så blir jo tenninga feil.... men man skal ikke så olje i kjølesystemet forde... (sliter litt meg de samme problemene som deg, ford vettu) Får du vann i olja da ? visst motoren står å går og du tar av oljepåfyllingslokket, damper det opp veldig da....? du ser fort om det er vann der, eller se om det er noe "kremfarget" gugge på peilepinnen heller andre steder der det går olje.... Og til sist....du har ikke gåen innsugspakkning da ?...det har jeg, og da kommer det seg litt olje i vannet.... Mvh Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg