Gå til innhold

Meger pen/rå Corrado selges!

Ranger emnet

VWfanatic

Anbefalte innlegg

Da studier i bergen er påbegynnt og det ikke frister å ha så mye kapital stående bundet i bil som ikke brukes har jeg bestemt meg for å selge bilen min.

du kan lese mer om bilen på http://home.no/eveneb/Corrado.htm, der finner du også endel bilder. Skal ramse opp det som er gjort med bilen når jeg har litt bedre tid, nå er det lekser som gjelder....

Hadde tenkt meg ca 115.000kr for bilen, men på denne tiden av året er det vel litt rom for pruting.

for akutt behov for info nås jeg på 91698156

mvh.

Even Eie

Og de som har komentarer på bilen, prisen eller noe annet ved denne annonsen kan sende en PM til julenissen og håpe på svar!

Corrado%20forside.jpg

- Audi 80 B4

x VW Corrado G60 1991

x -VW Boble Roadster cab 1972

x - Chevrolet G20 Starcraft 6.2D (fet russebil!) http://www.studio84.tk

x -VW Golf IV 1.6 1999

x -Honda prelude 2.0i 1996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du bilen med deg til Bergen??

Savner corradoen min, og denne var ganske lik..

har du penger kjører jeg selvfølgelig bilen over fjellet, er bare en fin tur det, så hvertfall sånn ut når jeg fløy :)

Drar er en liste over det som er gjort med bilen, sikkert mye jeg har glemt, skal supplere etter hvert...

-Full rieger RSR styling pakke bestående av skjørter, frontfanger, bakfanger, grill og grillist

- Høyde justerbart understell med H/R fjærbein og Bilstein dempere

- Stabstag under og oppe forran, og under bak.

- Scorpion rustfritt eksosanlegg uten katalysator

- Lakkert i originalfargen Midnattsblå perlemor etter stylinga ble montert, MEGET pen i lakken, så og si null riper, panseret er lakkert for ca 1mnd siden.

- Justerbart kamdrev

- Momo ratt, girkule og pedaler

- Kabler til bilstereo ble trukket 3x phono + 50mm3 strømkabel

- Åpent luftfilter

- Rødtona baklykter

- Bonrath monovisker

Felgene er nye av året, 10mm spacere bak, har også 6mm liggende som jeg vurderer å sette forran.

Fra fabrikk har bilen bilen alt utstyr som ble levert på bilene på det europeiske markede:

- Karmann interiør i beige skinn med elektriske stoler fra Recaro

- Aircondition

- Elektriske vinduer, speil, takluke og vinge

- Stor kjørekomputer

+ alt annet som er vanlig på de fleste corradoer

Bilen er ikke vinterkjørt siden den kom til norge i -98? og har rullet i underkant av 150.000km, nylig skiftet olje og filter.

kommer sikkert på noe mer etterhvert. hvis noen vil ha flere bilder er det bare å rope!

- Audi 80 B4

x VW Corrado G60 1991

x -VW Golf IV 1.6 1999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

kan være interessert i å ta innbytte i billigere VAG.

Hvis noen vil komme å kikke på bilen skal den luftes til helga, blir hvertfall en tur på VW/audi "treffet" i porsgrunn og sikkert en tur på streetmeet i larvik på lørdag.

- Audi 80 B4

x VW Corrado G60 1991

x -VW Golf IV 1.6 1999

Lenke til kommentar
Del på andre sider