Gå til innhold

Scirocco!

Ranger emnet


Vendetta

Anbefalte innlegg

Fått meg en Scirocco jeg også...var så heldig å finne en helt strøken en noen få mil unna meg...er en 87modell 16V GTX..til våren så vil denne bli å se på treff...smelle den nedpå og få på noen cromma lisser....så blir vel motoren modifisert etterhvert..selvom bilen allerede er sprek..men blir aldri sprek nok..får håpe det blir flere å se på treff etter hvert da...kjedelig å sitte ved grillen alene...tar gjerne i mot tips om nett-sider hvor det er mye "snax" til denne bilen....vi ses.

logo-JessheimLigan-100x100m.gif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ePOX

Bilde - bilde - bilde !!!:D

 

Min er vel klar til september treffet på rudskogen

 

Kommer du ?

:cool:

 

Tjenare...bilen min er jo orginal..forrige eier hadde senka den litt..og satt på noen 15" alu...ser bedre ut enn orginalt..men ikke akkurat noe å vise frem enda...men gøy å se en, når man først er på treff...er jo ikke så mange...bra jeg har noen å grille sammen med..hehe...ser du har satt på hvite blinkers...hvor bestillte du det da?Har ikke bilde enda..men får lagt det inn snart...så da ses vi vel kanskje i september da?

logo-JessheimLigan-100x100m.gif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke satt på hvite blinkers, det er de originale lampene på denne modellen, med hvite 80' talls -streker over hele lyktene

 

Dette er en Scirocco Scala "White cat", hvit bil med hvitt interiør og hvite baklykter,

 

Nå har jeg fått bytta blinkersene i skjermene, Ripp off på liertoppen, 460,- for standard hvite blinkers til 80' talls VW, Og da greier dem f*** meg ikke og sette i hvite pærer som lyser gult engang og i tillegg så er tette-lista rundt svart, så den måtte jo modifiseres

 

Hvite blinkere foran har jeg prøvd å bestille 2 ganger fra en tysk nettbutikk, men det skjer ingenting, men jeg tror jeg venter litt. (De koster 99 Euro+frakt)

E-UP ! Epox goes electric !!
Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*
Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ePOX

Jeg har ikke satt på hvite blinkers, det er de originale lampene på denne modellen, med hvite 80' talls -streker over hele lyktene

 

Dette er en Scirocco Scala "White cat", hvit bil med hvitt interiør og hvite baklykter,

 

Nå har jeg fått bytta blinkersene i skjermene, Ripp off på liertoppen, 460,- for standard hvite blinkers til 80' talls VW, Og da greier dem f*** meg ikke og sette i hvite pærer som lyser gult engang og i tillegg så er tette-lista rundt svart, så den måtte jo modifiseres

 

Hvite blinkere foran har jeg prøvd å bestille 2 ganger fra en tysk nettbutikk, men det skjer ingenting, men jeg tror jeg venter litt. (De koster 99 Euro+frakt)

 

Ahh..så det er orginalt altså...slett ikke værst...lyktene mine er også orginal mørke (halv sotet) ..men må prøve å få til hvite blinkers foran og på sidene, og ha det mørkt bak...får se hvordan det blir....men Krogslund a/s fikk visst tak i en del griller,sideskjørt,bak/foran osv til disse bilene...og det er ikke værst...så får bla i noen kataloger å se hva jeg finner..

logo-JessheimLigan-100x100m.gif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vendetta

 

....men Krogslund a/s fikk visst tak i en del griller,sideskjørt,bak/foran osv til disse bilene...og det er ikke værst...så får bla i noen kataloger å se hva jeg finner..

 

Hvis du trenger noe av den originale stylingen, så står det en vrakbil på asker og bærum høggeri (Isi på Skui).

E-UP ! Epox goes electric !!
Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*
Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ePOX

 

Hvis du trenger noe av den originale stylingen, så står det en vrakbil på asker og bærum høggeri (Isi på Skui).

 

hehe...skal ha det i bakhodet...men trenger ingenting.....forløpig...får se ann etter vintern...om det går feil vei i rundkjøringa...gleder meg alt til våren.

logo-JessheimLigan-100x100m.gif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår