Mort1 Skrevet November 17, 2002 Rapporter Share Skrevet November 17, 2002 Noen som har en oljekjøler med delenummer 068 117 021 BX liggende og slenge? Noen som vet nypris hos vag? Det er dings nummer 18 på bilde under. Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet November 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2002 Hmmm.. Må vist ha ny hele dritten :mad: Var gåen/sprengt gjengene i braketten kjøleren er skrudd fast i og. Noen som har å selge? Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet November 17, 2002 Rapporter Share Skrevet November 17, 2002 Går det ikke ann å nappe den fra en annen Golf mk2 hos vrakeren da? Trenger vel ikke være en 16v, eller? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet November 17, 2002 Rapporter Share Skrevet November 17, 2002 slik drit har eg vel liggande, skal sjekke i kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Originally posted by Mort Hmmm.. Må vist ha ny hele dritten :mad: Var gåen/sprengt gjengene i braketten kjøleren er skrudd fast i og. Noen som har å selge? Jeg har og , har du org GTI MK1 kjøller tilsalgs ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet November 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Originally posted by Henrik Jeg har og , har du org GTI MK1 kjøller tilsalgs ? Ja, har selve kjøleren med slanger.. har ikke bruk for den, så hva med en deal? Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 ok ! Sjekk pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Originally posted by Mort Ja, har selve kjøleren med slanger.. har ikke bruk for den, så hva med en deal? Du vet det Morten at du kan ikke selge noe du har lånt av andre:D Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet November 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Originally posted by GolfRallye Du vet det Morten at du kan ikke selge noe du har lånt av andre:D :eek: Diode!!! Jeg har ikke solgt noe som ikke er mitt :rolleyes: :D Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Originally posted by Mort :eek: Diode!!! Jeg har ikke solgt noe som ikke er mitt :rolleyes: :D Det høres bra ut. Godt å vite at oljekjøleren min er i gode hender da. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet April 13, 2003 Rapporter Share Skrevet April 13, 2003 Jeg trenger bare den braketten som oljekjøleren skal kobles til... Men hvis man kobler til oljekjøler til en 16V, må man ikke også ha en kraftigere oljepumpe?? Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet April 13, 2003 Rapporter Share Skrevet April 13, 2003 Originally posted by Urgolf Jeg trenger bare den braketten som oljekjøleren skal kobles til... Men hvis man kobler til oljekjøler til en 16V, må man ikke også ha en kraftigere oljepumpe?? Kristian Jeg måtte bite i det sure eple å kjøpe denne braketten. Den kostet 2800,- Men med 40% rabatt hos VW så ble det overkommelig. :cool: Merkelig nok så koster den som står på de andre bilene (ikke 16v) mellom 1200,- og 1500,-. Større oljepumpe er kjekt når man skal å turbo og "ekstern" oljekjøler. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg