Gå til innhold

Her kommer bilder av drturbo's ascona

Ranger emnet


TypeC

Anbefalte innlegg

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, ikke kom å si at du ikke har penger a Trond :D Bare at det bor en liten "gnier" i deg ;) Hehe! Men hadde vært kult med turbo på asconan da iallefall. Penger ja, kan få lov til og beise gjerdet her hos meg.

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har du bygd bremser osv etter normene eller?

 

er motoren godkjent i bilen hos biltilsynet, det har mye og si på prisen da.

 

gi meg alle spes pluss neon bilder skal vi se hva jeg byr deg.

oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter)

skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no

 

VW og Audi er bilene som er konge he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit, her kommer lista, først over alt som er kjøpt inn, så kan du regne selv:

Motor og girkasse: 28000.-

Garrett t28bb turbo: 9500,-

Grenrør i rustfritt: 6500,-

Ny "i" bensintank fra Opel:5500,-

Installering av motor:25000,-

Bakaksling m/sperre: 4500,-

Ny mellomaksling fra Unikardan: 5500+mva

Seter: 11000,-

Spesialsydd perforert sort takktrekk:1650,-

Sete understell: 1735pr. stk.

Ratt: 1750,-

Snap off nav:1150,-

Nye AP racing skiver og calipere:12000,-

Kort styring:1500+mva

Sachs dempere og fjærer: 4500,-

Sandblåsing, rustsveising, karrosserideler, lakkering:31000,-

Dette kommer på ialt rundt 150000,-...........

Som du skjønner, blir ikke dette den billigste rånebilen på markedet, dessuten må jeg ikke selge den....hvorfor ikke importere en strøken en fra tyskland?der får du en rustfri en for under 20000,-, du skal ha den som delebil, ikke sant, så du betaler bare momsen.....

Det meste til bilen er kjøpt nytt, og jeg har kvitteringer på ALT! Ikke nok med det, den er enda ikke trimmet, så det er bare 204 hk i den.Har ikke bilder akkurat nå, desverre, skal ta noen så snart sola skinner.

Mvh.

Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ikke gi deg noe bud her jeg for alt vil jo egentlig være en fornærmelse her da, men likte lista di da, sånn ei seriøs bygge liste ser ut da.

 

godt og se at noen leger penger og tid på bilen sin da, bare og få den godkjent nå.

 

Selv om jeg trur faktis kjeg kommer til og slå deg med den andre asconan jeg bygger, bare karoseriet der kommer på 80 000kr,

motoren som er kjøpt inn sammen med girkasse kom på 43 000kr pluss ca 100 000kr til trimming og da har jeg ikke begynt med lakk bremser osv(ca pris på bremsene fårand er 28 000kr)

oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter)

skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no

 

VW og Audi er bilene som er konge he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster penger å bygge bil, skal du gjøre det skikkelig. Men det lønner seg vel i lengde, jeg har kjørt i 2 år, og ALDRI hatt noen problemer, bortsett fra en bakaksel jeg dro av, og en ECU jeg fyllte med vann.

Det jeg må gjøre, er å ta noe rust på frontplata og runt siderutene.

Jeg skal vel få bygd skiver bak snart, og så vil jeg ha nytt innsug, og MBE datasprut. Så vil jeg lage nytt bakhjulsoppheng. Har litt lyst på oppheng fra Porsche 944, der girkassa sitter bak.....

Men vil får se hva penga rekker til.

Hav slags motor skal du ha? Er veil ikke neon motor fra opel til den prisen, så sant du ikke snakker lotus....

Mvh.

Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fårløb en rb25det motor stående en skyline gts motor med orginalt 254 hk men regner vell og trimme denne til ca 700 håper jeg, men det får tiden vise, blir minimalt med orgenale ting på bilen mindes. derblant mange overaskelser håper jeg skal prøve og bygge en blanding av gate racer low rider custum bil.

så jeg er jo litt spendt selv også da.

 

du har jo også noen bra planer ser jeg. det med girkassa bak er jo inngen dum idet, du kan jo også bruke fra alfa romeo også da da.

 

men hold meg oppdatert da, gøy at det fines flere en meg som er litt syke he he he;)

oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter)

skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no

 

VW og Audi er bilene som er konge he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ElCamino

hehe...blir liksom ikke like heftig når jeg kommer med 2.0 cih med trimkam, 5-trinns getrag og koni-dempere...:)

 

Er jo heftig når noen leger ned sjala i bilen sin sånn sånn du gjør da ElCamino, pesonlig synes jeg at folk skal bygge etter sine drømmer kombo med lomeboka og da får man bygge det man har råd til, og jeg ser like mye på en opel ascona uansett, får det er den gromeste bilen,

Så stå på ElCamino

 

 

PS kan hende jeg får bytta bor rd25det motoren min mot en rb26dett motor så gutter kryss fingene for meg,

oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter)

skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no

 

VW og Audi er bilene som er konge he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår