Thor-Eivind Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 tror jeg hadde droppa sportsfronten hvis jeg var deg, ville heller gått for en i2000 front eller bare kjørt uten. sportsfronten blir så massiv. men har du funnet en grei løsning på fordeler vs varmeapparat problemet? Siter Opel ascona b-16v Opel Calibra 4x4 turbo Audi a4 1,8tq Suzuki drz-400sm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Original opel frontspoiler er da ikke stor!!! Den er midt i blinken,,,,"for massiv" for noe tull!!! Vi snakker ikke om "90 fanger" på golf 1. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-Eivind Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 ditt valg... men har hva gjorde du med varmeapparatet i bilen din? sliter med plassen i bilen min:( også har jeg ikke lysst til å offre varmejusteringa. Siter Opel ascona b-16v Opel Calibra 4x4 turbo Audi a4 1,8tq Suzuki drz-400sm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Skal ta et bilde av varmeapparatet ved anledning. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg