benno Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Holder på å kappe skjermene mine for å få plass til 17 tommere... Lurte da på en ting: Hvilken grunning bør jeg bruke på rent metall? er arcanol noe? eller er det noe drit som begynner å ruste med en gang vinteren kommer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by benno Holder på å kappe skjermene mine for å få plass til 17 tommere... Lurte da på en ting: Hvilken grunning bør jeg bruke på rent metall? er arcanol noe? eller er det noe drit som begynner å ruste med en gang vinteren kommer? Arcanol er jo greit nok, men det er jo veldig tykt. Det må jo pusses ned før du kan lakkere igjen. Bruk den grunningen du skal bruke til lakken din. Det er det lureste. Hvis det er på innsiden av skjermene, er arcanol brilliant. Men ha tectyl utenpå der igjen. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 inni skjermen bør du først ta på syregruning eller sveise grunning deretter fuge med sikaflex ellers sprekker lakken somregel osv grunnet masse fukt stensprut osv kan nesten være så dristig å si at vist du ikke fuger varer det maks et år vist du er heldig så to år... å på rent metall er vell syregrunning det beste, helst to komponent, evt acid 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg