jas Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 prøvde meg på en Volvo V50 mod idag... hva syns dere??? ORGINAL BILDE MIN UTGAVE Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 det jeg ser kunne vært bedre er: Fangeren foran og bak, og nettingen i fangeren.... og bare for de som tviler... det er ett carbon panser! Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 ingen som hadde noe å si? Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 jooda.. tar bare litt tid:p Du bør være litt mer nøyaktig når du klipper ut.. bruker du polygonal lasso? det bør du vaffal.. felgene er ganske flate, prøv med noen andre, helst fra et bilde av en bil, sånn at du får med bremser.. også ser det fryktelig rart ut med bakfangeren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 bakfangeren klarer jeg aldri å få til å se ekte ut.... vanskelig del og fikse på... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 er enig med X her...du må ta deg lengre tid når du gjør dette her...fronten er helt rar...og felgene har forskjellig størelse.... men keep on trying;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ststorm Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 lagde noe lingnende en gang. bare i r-utgave. Siter ___________________________ Peugeot 306 xr 1,6 Gule koni, 40 mm senka, piperX kofilter, fjernet kat., ca. 100 hk www.peugeotklubb.no www.naits-designs.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 WIP Volvo v50 Altfor lat til å rette feilene etter senkinga som er utrolig tydelig ved skjørtene og under fangern. Tok bare litt blur for å gjøre det mindre jævlig. Shaving av dør er også billig gjort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg