cozmos Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 http://www.soundpressure.no/Bilstereo%20pakke%20Lanzar.htm hvordan virker denne pakken i forhold til pris syntes ni? noen som har erfaringer med lanzar? eller noen tips til hva jeg evt. burde kjøpe istedet? 6.000+\- er ok pris for meg akkurat nå :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 jeg synes du faar mye for penga i denne pakka. og det kommer til aa spille veldig bra, det kan jeg love deg. har selv bygd et par anlegg i det siste med lanzar forsterkere og de leverer virkelig hva de lover. sjekk forumet paa soundpressure sin hjemme side saa ser du at det er mange som liker lanzar. dessuten har de ogsaa faat en del skryt paa diverse andre bil forum, blandt annet av den kjente DBdon. (sorry men jeg har sitter i england naa, med engelsk tastatur Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg