Gå til innhold

V-O-L-V-O eller S-A-A-B!!!!!!!!! KJØPES

Ranger emnet

saab_alex

Anbefalte innlegg

Volvo eller SAAB kjøpes!!!!!! helst ferdig stylet og senket osv.....

fra 0 til 60.000 kroner

alt av intresse

ønsker også og kjøpe felger (eiker volvo 17" http://www.eikermotorshop.no/dekk/rims/Default.asp,

eller TSW Venom VX1 18/17" slike som suggen har:)

alex_ander3@hotmail.com

post-1238-1380485055647_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om en 83 mod Saab 900 T, med preppa 16v turbo motor i til salgs.. Motoren er balansert, og har ny turbo nå.. ca 300+hk, og drar i fra meg med S2`n så det ryker! :)

Den er rød (lakkert for 2 år siden), og har 17" momo arrow hjul!

Det eneste problemet, er at hvis du skal kjøre med så mye effekt som du KAN med denne motoren, så må du koste på en sterkere girkasse..

Send meg PM hvis du er intressert..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre.

La meg komme tilbake på saken senere i kveld, eller i morra.

Må få tak i eieren om bilder og pris først! ;)

Det eneste jeg kan si, er at du må lete lenge etter så sprek bil, i forhold til prisen..

ps: han kjørte på 9.3sek på 201m på Oppdal i sommer, og den er god for bedre tider!

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne Saaben er det det er snakk om...

Har også en film av den ifra Oppdal, der den drar ifra både en Volvo 240 turbo, og har 10km/t høyere slutthastighet (passerer samtidig over mål) enn en corvette ZR1!!

Kan du ta imot den på mail tro? Neppe da men... Har to versjoner, en på 40MB og en på 79MB :D (du vil jo se bilen skikkelig, så da anbefaler jeg den største!)

Bilen har vel gått noen km, men motoren er jo ikke den samme, og han som eier den er bilmekaniker/oppretter, så bilen er ikke i dårlig stand.

Motoren er en 2.0 16V fra 9000, som er portet, balansert, moddet forbrenningsrom (lavere komp), ny turbo, KN filter, 3" eksos ++ antatt effekt opp imot 350hk..

Bilen går som ei kule! kjørte 402M med g.tech på 13.6sek med vill hjulspinn...

215/45-17 bra dekk på Momo arrow felger

Prisantydning 40 000kr...

Send meg en PM for tlfnr til eier.

post-343-13804850557133_thumb.jpg

01` Seat Leon 4x4 20vT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva mer er gjort med bilen.

syns ikke 13.6 og 9.3 står i forhold til hva du oppgjis som effekt men hva er slutthastigheten på 402m?????????

hvordan turbo sitter det på den??? netics??

hvordan clutch sitter det på den og er deg org kasse på den.???

hilsen alex sin bror

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by alex_ander3@hotmail.com

hva mer er gjort med bilen.

syns ikke 13.6 og 9.3 står i forhold til hva du oppgjis som effekt men hva er slutthastigheten på 402m?????????

hvordan turbo sitter det på den??? netics??

hvordan clutch sitter det på den og er deg org kasse på den.???

hilsen alex sin bror

rettelse, det var 13.8sek som stemmer.

Slutthastigheten som g-tech oppgir, er 179km/t!!!

Min bil drar kvartmil på 13.93 med samme g-tech, og jeg klarer ikke å holde følge med han for alt i verden....

Det er en flowpreppa switzer (skrives det slik??) -s2 turbo, levert av autotrim i trondheim. Saklig oppgitt til 350hk.

Det står orginal kasse og clutch på den.. Dette tåler ikke maks effekt. Men skift kasse, clutch og monter diffbrems på denne, så har en meget kjapp bil!!

Hvis du ikke tror på meg, så er det ditt tap! ;) Du får komme å oppleve da vettu! :)

Husk, han tok en ZR1 på oppdal ;) Det skal LITT til!!

Sender filene litt senere ikveld! Sitter på annen pc nå.

01` Seat Leon 4x4 20vT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legger du inn noen bilder av bilen?

rust?

hvis du setter ned turbotrykket betraktelig, kan du kjøre med den kassa du har nå eller må du bytte til forsterket og sinterclutch.

hvor lenge har du kjørt med den effekten du har nå med den girkassen?

hva er ladetrykket?

står bilen annongser et sted?

hvor står bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter du ned trykket noe, går det fint å bruke bilen ja!

Bilen har ikke mye rust.

Bilen går på 1.1bar nå, men lå på 1.3 på oppdal

Trykket er styrt av en dual boost controller.. Med bryter for høyt og lavt trykk innvendig i coupeen..

Jeg sendte deg en PM ang bilen, med tlf nr til eieren. Ta kontakt med han.. Prøvde å sende filmen i mail til deg, men det gikk ikke.

Bilen står ikke annonsert noen steder. Den står her på sunndalsøra.

01` Seat Leon 4x4 20vT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvor mye rust er det, og hvor?

hvor ligger sunndalsøra? hvor mange mil er fra Drammen?

hvordan virker det pm greiene, hvordan får jeg skjekket det, har ikke vært her på forumet så lenge?

du kan ikke oppgi ei internettadresse som jeg kan laste ned filmen fra... bilder? har jo ikke sett den fra siden.. prøv å legge den ut her på forumet!!!

hvordan er innteriøret, vil ha masse info om bilen!

mvh alexander

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunndalsøra ligger temmelig nøyaktig 50 mil i fra Drammen, i retning nord.. Ligger mellom Oppdal og Molde eller Kristiansund.

Tar 6 timer å kjøre i fra drammen om du holder ok fart ;)

PM`en får du sjekket på "private messeges" nederst på førstesiden på forumet..

Interiøret er ganske pent, stolene er ikke orginale, men sort/gul skinn, om e ikke tar helt feil..

Subaru Impreza Drivers Club Norway

www.impreza.sunndal.nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider