Hansemann Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Har ganske nylig kjøpt meg bil og plana er å putte inn litt anlegg. Er ganske fersk på området og tenkte jeg skulle høre med folk som har skrudd anlegg før. Alpine cde-9827rr alpine er gode ting har jeg fått med meg og denna her får jeg ganske billig :) Skal kjøpe en sub av en kompis .. er en slik 2 x 10" sak (sånn med speil og blacklight(får den billig vettu)) og han skulle skaffe meg en 2 eller 4 kanals JBL forsterker. spilleren og forsterkeren kommer til å koste i overkant av 4000 mens sub er ca 1500 så vidt jeg husker :) Front høyttalere vet jeg ikke helt enda men skal inn med noen slike også. Bilen er en Renault 19 .. og jeg regner jo med at batteriet som er i den funker fint til anlegg (ikke flir da .. men det er jo så liite det batteriet) så jeg lurer på om noen vet om det fiunker eller ikke ;) alle svar mottas med takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Ta deg en tur ned til Hansen Radio og plag RiZla, (spør etter Lars Ove) :D Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann Skrevet August 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Jalla med volvoen ? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by Hansemann Jalla med volvoen ? ;) Nei, her er det "four rings to rule them all" hehe :D Ikkeno H-bjelke her i gården, men dieseltraktor fra Ingolstadt :D Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansemann Skrevet August 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Meneh .. er det mulig at jeg kommer til å slite med for lite strøm ? litt spent på det der ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Det går helt sikkert fint.. er jo ikke noen syk forsterker du putter inn.. Legg store nok kabler og om du gidder å bruke penger på det, for det er ikke nødvendig, så kjøp en billig kondensator. Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg