Golf4 Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Skriver feil på oppsett.Har Audison 6.420.Nå kan oppsettet komme.Pris overslag. Må si att FNQ 3614 så helt rå ut men det er vel liten vits å kjøre 2 sett av disse..Som sagt spiller og forsterker har jeg. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horafeisq Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 FNQ3614 er visstnok ganske vanskelig å få til å spille perfekt slik de KAN allerede med ett sett, mtp plassering og at de trives best i kasser, osv. Så 2 slike sett, kommer til å bli et rotete lydbilde vil jeg tro.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Rein SQ oppsett.Trenger frontsett + bass( er ) Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Har solgt flere oppsett hvor det er benyttet FNQ3614 sammen med FNQ3406MB (midbasser) foran...fungerte helt fint for lydbildet det :) Har sammenlignet FNQ og Type RF-settene ganske nøye...i lytterom...og etter min mening så er ikke forskjellene de alle største i diskant og mellomtonen...klart...noe forfinet er de...men dess lengre ned i frekvensomerådet man kommer..dess mer kommer forskjellene til syne....Type RF'en tåler MYE mer :D ...og er heller ikke like kresen på kasse/omgivelser som FNQ-settet er :) Skal bli spennede å se åssen Type RF-settet kommer ut i tester :) (selv om jeg personlig er veldig nøktern med å legge vekt på hva mange av disse 'forhåndsbetalte' testene sier :D ) @lpher Som skal hive ut FNQ-frontsettet, og erstatte det med Type RF-frontsett :D Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Heisann alle. Disse testene er nok ikke forhåndsbetalt tror jeg.Rota litt rundt på nett og leste om en test lab hvor de fikk nye produkter fra de forskjellige merkene.Det var alt fra Biltema holdt jeg på å si til de råeste merkene.Det finnes sikkert flere sånne på nett. Men du nevner Type RF finnes det noen prisliste på disse. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by Golf4 Heisann alle. Disse testene er nok ikke forhåndsbetalt tror jeg.Rota litt rundt på nett og leste om en test lab hvor de fikk nye produkter fra de forskjellige merkene.Det var alt fra Biltema holdt jeg på å si til de råeste merkene.Det finnes sikkert flere sånne på nett. Men du nevner Type RF finnes det noen prisliste på disse. Type RF Komp.sett X152S veil: 5595,- X162S veil: 6195,- Om du er intr i handel så kan jeg evt finne noen litt bedre priser :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Heisann. Er det noen web adresse på disse? Må se åssen de ser ut veit du. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 5,25" ene 6,5" ene Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by Golf4 Heisann. Er det noen web adresse på disse? Må se åssen de ser ut veit du. Du kan ta en titt her http://bilstereo.lanpro.no/catalog/index.php?cPath=22_37&sort=2a&language=NO&osCsid=5cecd7f208cd2f0ae890b3d9240e22c3 Men vil gjøre oppmerksom på at siden er langt fra ferdig, og det er ikke mulig å bestille via nettsiden enda.. Er en grunn til at den i utgangspunktet ikke er lagt public :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Heisann.Var det sånn att disse er den nye serien til Rockford eller kommer det ny serie ? Regner med att dette er beregnet for SQ og ikke SPL.Festing av disse anbefales vel solide baffler vel + en solid demping av dørene. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by Golf4 Heisann.Var det sånn att disse er den nye serien til Rockford eller kommer det ny serie ? Regner med att dette er beregnet for SQ og ikke SPL.Festing av disse anbefales vel solide baffler vel + en solid demping av dørene. Er tiltenkt SQ, men de spiller vel så høyt også, hehe.. Bør ha en solid montering og en dempet dør ja.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Heisann. Grunnen til mitt spørsmål er att jeg skal ha bilen ferdig før våren 2005.Jeg venter også på priser + nye serien i Focal Utopia serien. Derfor har jeg såpass tid til planlegging.Men jeg tror Focalen blir fort for dyr.Dessverre.Men Type RF er absolutt ett produkt vært å prøve. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by Golf4 Heisann. Grunnen til mitt spørsmål er att jeg skal ha bilen ferdig før våren 2005.Jeg venter også på priser + nye serien i Focal Utopia serien. Derfor har jeg såpass tid til planlegging.Men jeg tror Focalen blir fort for dyr.Dessverre.Men Type RF er absolutt ett produkt vært å prøve. Nå skal ikke jeg snakke dritt om focal, fordi det faktisk er ett bra merke ;) men her tror jeg faktisk type RF går ett skritt foran uansett. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Jeg tror du har ett poeng der Zetec. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Originally posted by Zetec Nå skal ikke jeg snakke dritt om focal, fordi det faktisk er ett bra merke ;) men her tror jeg faktisk type RF går ett skritt foran uansett. What he said! :D @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg