JuIius Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 I lengre tid har jeg kjørt med hyperaktivt raskt blinklys (kun høyre) og jeg har hele tiden hatt mistanke om at dette var blinklysrelè som måtte skiftes. I dag byttet jeg ut gamle relè med ett helt nytt (orginalt) og blinklys blinker like raskt. Noen ideèr om hva dette kan være? Jeg sjekket kontakten godt og fant ingen brudd/spenn/knekk i ledninger. Tips mottas med takk Bilen dette gjaldt var en 1990 BMW 316i E30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 går ut i fra at du har sjekket at alle pærer er hele?? hvis de er det, sjekk at pærene har rett watt styrke, fil watt = feil motstand i pæra=hissig relè! Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hjinx Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 heh. jeg er villig til å vedde stort på at det bare er ei pære som har gått. sett på nødblinken og ta deg en runde rundt. :) Siter -- Anders - 1990 BMW 525ia x - 1992 Ford Scorpio 2.0i DOCH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg