BIMMER BOY Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Har en 1984 golf 2 med soltak. bilen er rød (matt) Skiltene står på bilen, og årsavgift for i år er betalt. Må EU-godkjennes nå. Selges for 3900,- tel. 90 77 13 21 Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Heisann! Er det 3 eller 5 dører? Rust? Noen feil du vet må fikses før eu-kontroll? Bilde kanskje? Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet August 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Det er en 3 dørs bil. Det er faktisk ikke noe spesiell rust på den som jeg kan se. Den eneste feilen jeg vet om er at motoren fusker på tomgang. Men det er sikkert en bagatell. Jeg har bare ikke tid til å fikse på den bilen. Så jeg selger så billig. Det er GTI grill med 4 lamper på den også.:D Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Høres greit ut. Har du mulighet til å legge ut eller sende meg bilde/r? mail volvotore@yahoo.no Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Jeg mottar gjerne også bilder...! Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet August 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Beklager folkens! Jeg har ikke digi kamera. Den ble stjålet for litt siden. Bilen står i Oslo. Jeg kan se om jeg kan fikse noe, men........ Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg