-cardudde- Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Første gang jeg prøver meg på carbon panser, hva syntes dere? Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Du har kommet ganske langt siden de første moddene du la ut her :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 hehe, takker:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 veldig bra det der ja..men fibrene i karbonet går feil vei..de går rett opp og panseret går skrått..håper du skjønte hva jeg mener Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 oisann, så de nå, hehe:) My bad, skal gjøre det bedre neste gang:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by -carude- oisann, så de nå, hehe:) My bad, skal gjøre det bedre neste gang:) Gidder du å gi en liten beskrivelse av hvordan man lager det? Får ikke til jeg.. Hvilken Photoshop bruker du egentlig? Siter Audi Coupe 2.3 Quattro x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by PsYcHo Gidder du å gi en liten beskrivelse av hvordan man lager det? Får ikke til jeg.. Hvilken Photoshop bruker du egentlig? http://s3.invisionfree.com/Virtual_Addiction/index.php? Du må være medlem, Jeg bruker 7'ern jeg:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Veldig bra syns jeg :) Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Dekalene/logoene på panseret ser ikke ut som de følger panseret ordentelig, men resten ser veldig bra ut :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg