jas Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 for en tid tilbake så prøvde jeg meg på å lage noen firmabiler til kak.net legger ut resultatene her... detta var de første gangene jeg prøvde photoshop da... si gjerne hvilken dere liker best... nr. 1... Audi TT Cab. nr. 2... Ford Street ka. nr. 3... Skoda Octavia RS. nr. 4... Audi A4. Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 felgene på Audien ser jeg ble ganske mongo... hehe:) Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 du må ha lavere opacity på stickersene, men ellers bra:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 felgene på audien ble mongo ja, men den var faktisk ganske rå. fargen var overdigg.. audien var råest! A4en ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer_boy Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 fargen på stv var råå. tt var stygg liker ikke tt. Siter (X) BMW E46 318IA (X) BMW E60 530DA (X) BMW E39 525I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Var ikke lagt mye arbeid i ser det ut som.. Mye slørv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg