Klumpen Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 jaja, nå har alltså begge vinduene mine tatt kvelden :( det er wirene som har blitt slitt av. Er dette mye jobb å bytte? eventuelt noen som kan forklare meg hvordan man bytter? får man kjøpt ny wire hos f.eks mekonomen eller må jeg ta meg en tur på høgger'n? Takk for evt. svar :):) Siter Selger: Corrado seter + Simons effekt annlegg til golf 2:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 De 2 gangene de røyk på bilen min så stakk jeg bare til høgger'n og kjøpte "ny" vindusheis mekanisme. Veit ikke om man får kjøpt bare wire'n... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klumpen Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 ok, da må sikkert jeg oxo gjøre det :) Er det mye jobb og bytte da? hva var prisen til bilen din? Siter Selger: Corrado seter + Simons effekt annlegg til golf 2:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Tror jeg betalte 150 eller 200 spenn. Du må ta av dørtrekk, du ser med en gang hva du må skru løs. 2bolter på sveivemekanismen, 2 bolter på vinduet og 2 bolter på heismekanismen. Du må passe på vinduet for det detter ned når du skal ha ut heismekanismen, bare senk det forsiktig ned i bunn av døra. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Skjedde det samme med meg for en stund sia, istedenfor å prøve å få tak i ny wire dro jeg på skrapern og fant en ny vindusheiser... betalte 150kr for den og litt annet småstash. Fyren på høggern sa han pleide å ta 150-200spenn for de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
As-I-Die Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Je kjøpte nylig ny frontrute og ny vindusheis og ga 200 kr for det på høggern, den er enkel å bytte, du får ikke gjort noe feil der Devil Siter Hell Yeah !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg