VWGolfIIHFS Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Volkswagen Golf II vurderes solgt pga studier. Eu godkjent i fjor,uten anmerkninger. Senkesett og felger er godkjent i vognkortet. 90-fangere /m GTi leppe foran. GTi Hjulbuebreddere. Senket 40/40 med Ap Sportfahrwerke komplett sett. 15" Rial Monza felger med gode 195/50/15 dekk. 2.5" effektanlegg,bygd og montert av Svendsen Eksos,avd Trondheim. Bonrath Monovisker. Semi-shaved bakluke(fjerna visker/dyse). Luisi sportsratt og girkule. Greenfilter. Takluke. Svart panser,pga et lite uhell i fjor vinter. Alle deler som er byttet ut har jeg liggende ,hvis disse er ønskelig. Jeg er å få tak i på tlfnr: 93263891 Bilen står på Steinkjer,men kan besiktiges i Trondheim til uken. Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turborace Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Km.stand og prisleie? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoName Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Ojsann,glemte visst kmstand. Bilen har gått ca 220000,husker ikke akkurat tall. Jeg tenkte på høystbydende over 20000? Kan sikkert diskuteres,men har jo fått et spesielt forhold til bilen,så jeg selger ikke bare for å selge. Ser nå i etterkant at bildene ble svært dårlige,beklager dette. Mvh VWGolfIIHFS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turborace Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Ok, får du 20 tror jeg du skal være meget fornøyd..:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Tja,det er som man ser det. Er ikke tvunget til å selge. Står "vurderes solgt"! Ring eller send PM hvis det er noe dere lurer på. Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg